men ståle sagde der heldig vis kun er 2 måneder til næste Transfervindue..
hvor der skal rydes voldsomt op.
Men hvorfor skulle det være nemmere at komme af med vores overskudslager når de har haft to måneder mere på bænken?
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.