Snak

Mere indhold efter annoncen
Nåh men. Fucking Zanka. Det bliver spændende at se, dels om han kan stabilisere forsvaret, dels om det kan camouflere, at der stadig ikke er det rette makkerpar til den centrale midtbane, og at vores kanter ikke kan det, vi skal bruge fra dem.
Hvis blot forsvaret kan stabiliseres, er vi dog vel ikke længere i risiko for at ende uden for top 6.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Zanka, Zanka, Zanka. Fucking tak!
København.
Det er vidst nogle der skylder ih27 en undskyldning ;-)
@svoger

Du er hård :-) og ja jeg havde også gerne set en til midten(amartey), og en kant(jbl) , men ude af europa og en helt sikker dårlig økonomi så er dette nok bedst tænkelige scenarie, ret beset kan zanka redde os fra 1-2 mål per kamp hvis han leverer det vi alle håber og får afstemt forsvaret og den return of investment er der vel ingen anden position/spiller der kan slå, så set i det lys syntes jeg det er fint
Der er nu elleve mand til fire pladser i bagkæden. Det er vist lige passende.
København.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men Ståle får travlt her frem mod Januar, truppen har 2 backs for meget nok også en stopper, og så skal Thomsen hjem til Aalborg eller hvor han nu kan afsættes kvit og frit, og så må vi se om Mudra, Stage eller Biel er løsningen ved siden af Zeca, ellers skal han ud og finde en, og så er der også en enkelt eller 2 centrale spillere for meget
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Kan vi så få den tråd overskrift ændret til noget med Zanka :)
nu skal vi bare sørge for at få scoret hurtigt(<60min) så ankersen og boile kan aflastes med de uduelige andre backs vi har, og ved næste vindue så skal folk altså tvinges ud og den opgave begynder allerede nu

EDIT
ligenøjagtig @peanuts
Kunne det ikke tænkes, at man ophæver med Oviedo fx?
Måske man ser kontraktophævelser, hvis det ikke lykkedes at afhænde visse spillere i januar, men jeg tror ikke at Oviedo ønsker at ophæve sin kontrakt nu. Han virkede meget overrasket over at han var til salg.
Annonce