Nåh men. Fucking Zanka. Det bliver spændende at se, dels om han kan stabilisere forsvaret, dels om det kan camouflere, at der stadig ikke er det rette makkerpar til den centrale midtbane, og at vores kanter ikke kan det, vi skal bruge fra dem.
Hvis blot forsvaret kan stabiliseres, er vi dog vel ikke længere i risiko for at ende uden for top 6.
Hvis blot forsvaret kan stabiliseres, er vi dog vel ikke længere i risiko for at ende uden for top 6.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.