Det gode ved netop Oviedo er jo netop, at han kan dække venstre back, wing, kant - og sikkert også en masse pladser på midtbanen. Oplagt breddespiller, om end han stadig er vejet for let så er jeg mere glad for at beholde ham end Varela,
Med underskud af kanter og overskud af backs, kommer vi jo nok til at se Oviedo og Bartolec spiller kant fra tid til anden. Det ikke optimalt, men det de kort vi er blevet givet.
Biel var jo OK centralt den anden dag, så vi kommer sikkert i højere grad til også at se ham og Falk skifte, men udover de to har vi vel kun Fischer og Daramy der er oplagte til kanten.
Stage er også brugt nogle gange, men det jo mere nogle lange løb og noget defensivt han kan bruges til på kanterne - i en sæson hvor vi kun skal spille i suppen, er defensive kvaliteter ikke det vi skal vægte tungest hos vores kanter.
Bøving der så så lovende ud mod United er ikke engang officielt i truppen (Hvilket Hjælmhof er), så det ligner ikke han står lige overfor det endelige gennembrud heller.