Snak

Mere indhold efter annoncen
Sært vindue generelt. De 3/4 indgåede handler er jo fremragende.
Havde vi ikke forlænget Ragner og havde vi fået lejet 2 backs ud havde det været helt genialt.
Isoleret set er både Ankersen og Zanka super fine signings.

Men hvor er vi i sørgelig forfatning, når vi forstærker truppen med 2 tidligere profiler og 1 af superligaens største profiler, som kun har været ude i et ½ år....

Der er noget helt galt med den måde vi profiler og henter spillere på!
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
Det der er kommet ind i det her vindue er jo noget nær perfekt. En styrmand til forsvaret, en pålidelig back, der matcher Boile og er proven målscorer.

At der så ikke er røget noget den anden vej, er selvfølgelig pisse ærgerligt.
Nogle gange skal man bare tage de sikre kort. Fcm har gjort det med succes med Erik, Jacob Poulsen og måske Sisto.
Hvis bagkæden fungere tror jeg også midten kommer til at fungere bedre. Og når kamil kan score målene bliver det nok bedre nu (håber jeg)
En anden tanke jeg fik. Kunne det blive Brøndbys år i år? Fcm skal spille mange kampe, og vi halter.
Vil faktisk heller se Brøndby vinde end fcm
Der er simpelthen intet galt med at hente Kamil, Ankersen og Zanka ind stort set uden transferudgifter.

Problemet ligger i tidligere vinduer hvor Ståle har bundet for mange penge i de forkerte spillere.

Han har spillet sine kort fremragende i det vindue - på de indgående handler.
At han så har delt sig selv elendige kort er en anden snak.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det gode ved netop Oviedo er jo netop, at han kan dække venstre back, wing, kant - og sikkert også en masse pladser på midtbanen. Oplagt breddespiller, om end han stadig er vejet for let så er jeg mere glad for at beholde ham end Varela,


Med underskud af kanter og overskud af backs, kommer vi jo nok til at se Oviedo og Bartolec spiller kant fra tid til anden. Det ikke optimalt, men det de kort vi er blevet givet.
Biel var jo OK centralt den anden dag, så vi kommer sikkert i højere grad til også at se ham og Falk skifte, men udover de to har vi vel kun Fischer og Daramy der er oplagte til kanten.
Stage er også brugt nogle gange, men det jo mere nogle lange løb og noget defensivt han kan bruges til på kanterne - i en sæson hvor vi kun skal spille i suppen, er defensive kvaliteter ikke det vi skal vægte tungest hos vores kanter.

Bøving der så så lovende ud mod United er ikke engang officielt i truppen (Hvilket Hjælmhof er), så det ligner ikke han står lige overfor det endelige gennembrud heller.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
@nurgle

Tal lige pænt! Kan du ikke skrive AGF eller et eller andet? Den sidste sætning giver mig ondt i hovedet ;)
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
@nurgle

NEJ, det TROR jeg ikke, der er kun spilet 4 runder husk nu på det.
Kunne det blive Brøndbys år i år?


De har allerede overpræsteret, så nej.
Stenbrodreng.
Transfervinduet i Kroatien er åben i 2 uger endnu. Kan man ikke overtale nogle af klubberne dernede til at overtage et par backs på leje?
Annonce