helt enig og i særdeleshed i den nuværende situation, da er det vigtigt at gå efter det sikre
Vi har jo i spillere som Nelsson, Daramy, Wind, Bøving (kunne ikke dy mig), Mudra og Stage en del yngre udviklingsspillere allerede. Som holdet er har vi ikke brug for flere projekter, der er brug for plug-and-play spillere.
Det kan jeg godt købe ind på.
Det vil jeg faktisk hellere i vores nuværende situation end spillere med højere risiko blot for at please et ønske om visionærerr signings. Lad os lige få styr på Biel, Varela, Bartolec og alle de unge, før vi henter endnu flere der skal bygges videre på.