Det lyder til, at det ikke er en spiller som skal gå ind i start 11eren vi leder efter.
Forhåbentlig skal vi ikke ligge for meget i det. CV plejer at have check på tingene. Det ville ikke rigtigt hjælpe på eventuelle forhandlingssituationer hvis man gik ud i medierne og sagde vi desperat manglede en ny højreback.
Siempre voy a apoyar al Real Madrid en tiempos buenos y malos ¡¡Hala Madrid!!