Snak

Mere indhold efter annoncen
Spillede han ikke også på kanten i begge kampe, han scorede mod os i, i sæsonen inden vi hentede ham?

Endnu en spiller, der scorer mod os, hvorefter vi henter ham.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
@Bløde babser

Jeg ser det ikke lige sådan, fordi jeg tror, at hele setuppet er ændret. Jeg siger ikke, at Stage nødvendigvis bliver starter i alle kampe, men jeg tror på at han kan spille en vigtig rolle, når nu indlægsspillet ser markant bedre ud. Der var mange gange i søndags, hvor Daramy "bare" skulle modtage bolden og sende Ankersen i et overlap, og det skulle Stage jo nok kunne klare. Jeg ser det bare som en taktisk mulighed, der kan blive et vigtigt supplement til Daramy/Biel og Falk, som alle minder om hinanden.

Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Jeg tror der er god mulighed for vi får det testet, da vi jo ikke er synderlig bredt besat på kanterne og Falk også er bedre en Stage centralt.....Hvem ved, måske endda også Biel er rotation til den centrale.
Så står vi jo numerisk dårligt på kanterne, så der kan han komme til at kæmpe om spilletid med nogle af vores backs.
Når Fischer bliver skadet igen er en kantplads up for grabs til den der gider. Det vil Stage vil sikkert få mulighed for at prøve.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Det er præcis, det jeg mener :-)
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Der hvor jeg tror vi er uenige er at jeg tvivler på vi bliver glade for ham som kant, hvis han får chancen for at spille den.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er jeg den eneste der drømmer om et mesterskab, direkte CL adgang og at vi så henter Delaney og JBL og køber Zanka.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Skal vi så ikke håbe, at jeg får ret? ;-)
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Jeg håber ikke vi ser Falk centralt igen, han skal ud på kanten sammen med Ankersen, hvordan man så får løst problemet centralt det ved jeg så ikke
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Man skal ikke undervurdere Zankas værdi som mentor for VN
We are Liverpool
Jeg ser gerne at vi prøver med Biel på midten igen mod AaB. Synes han fortjener chancen igen efter den præstation i søndags. Ved godt nogle frygter det bliver for tyndt i nogle kampe, men der var sikkert også en del der ikke troede han ville gøre det godt mod FCN. Mod AaB bliver det også vigtigt vi kan holde på bolden og spille den ud af presset og der er Biel jo fortrinlig. Så kan Falk spille højre kant eller fungere som en 3 mand på midten

Desuden vil Zanka i forsvaret hjælpe midtbanen defensivt også (Det hænger jo lidt sammen det hele) og dermed give os større grund til at prøve med Biel som central midtbane
Superliga og FCK fan
Annonce