Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja forudsætningerne for de to klubber er anderledes nu.

Men meget kan se anderledes ud i Superligaen, når vi rammer december. FCM er jo heller ikke kommet flyvende afsted i Superligaen og deres program for oktober/november, ser sådan her ud:

OB (hjemme)
Atalanta (hjemme)
Brøndby (ude)
Liverpool (ude)
FCN (ude)
Ajax (hjemme)
FCK (hjemme)
AGF (ude)
Ajax (ude)
AaB (hjemme)

Der er ikke mange walkovers i det program. Og FCM er trods alt ikke mere end 3 point foran FCK.
Er jeg den eneste der drømmer om et mesterskab, direkte CL adgang og at vi så henter Delaney og JBL og køber Zanka.


Mesterskabet giver da ikke direkte CL adgang gør det?

Skal vi så ikke håbe, at jeg får ret? ;-)


Du må hjertens gerne lave en "I told you so" på mig på den her.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Biel fungerede fint mod NordSjæland, men hold op de dækkede løst op, der var fin plads til vores midtbane til at spille bolden rundt.
Men hvad nu når vi møder en af de hold der starter med 4 frispark det første minut... det er der vi har problemer, når modstanderholdet spiller med musklerne, det er der vi går i panik mode...er jeg den eneste der frygter de kampe? jeg kan ikke se kleine Biel spille de kampe centralt.
Såvidt jeg husker er det garanteret EL med mulighed for CL hvis man vinder playoff kampene
Superliga og FCK fan
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kan vise sig at være en fornuftig investering at hive Zanka hjem. Jeg er spændt på at se hvor voksen Zanka er blevet, i forhold til at det altså er HAM der skal styre det show nu.
Der er ingen delaney jævnaldrende. Der er ingen Erik Johansson med en ukuelig ro. (Dog ser jeg Nelsson som tæt på perfekt med Zanka i teorien). Der er ingen n doye. Kvist.... Og så videre.

Der står tilbage 80 forsvarsspillere, og et kæmpe pres. Hvor jeg egentlig ser at det reelle problem er at lukke af for løbene ned mod forsvaret også. Og kvalitet på bolden. Men ok. Ankersen og Zanka vil alt andet lige gøre dem til guldkandidat igen.

Det bliver spændende at se. Men det skal eddermame næsten udmønte sig i guld.
1964 - Vestegnens stolthed.
Og er ikke helt sikker men mener også pokalen giver EL gruppespil dirkete
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Men hvad nu når vi møder en af de hold der starter med 4 frispark det første minut... det er der vi har problemer, når modstanderholdet spiller med musklerne, det er der vi går i panik mode...er jeg den eneste der frygter de kampe? jeg kan ikke se kleine Biel spille de kampe centralt.



Kan dog huske der var de samme bekymringer omkring Falk inden han blev lagt ind centralt. Biel går netop ikke i panik og formår at holde bolden på vores fødder og spille ud af pres (noget som vi virkelig har manglet) og han er hellere ikke bange for at gå ned i en tackling. Der er efterhånden mange gode midtbaner der er små af statur men stadig meget gode defensive også. Jeg vil gerne se ham falde igennem, inden jeg dømmer ham ude af kampen om midtbanen ihvertfald. Håber endda man giver ham chancen nu og prøver at bygge videre på det. Det var trodsalt hans første kamp på den plads for os
Superliga og FCK fan
Kan vise sig at være en fornuftig investering at hive Zanka hjem. Jeg er spændt på at se hvor voksen Zanka er blevet, i forhold til at det altså er HAM der skal styre det show nu.
Der er ingen delaney jævnaldrende. Der er ingen Erik Johansson med en ukuelig ro. (Dog ser jeg Nelsson som tæt på perfekt med Zanka i teorien). Der er ingen n doye. Kvist.... Og så videre.


Der er en Boilesen (en gang imellem), Ankersen, Zeca, Wilczek og sågar en Fischer, der på hver deres måde kører lederskab. I andre tråde bliver FCK angrebet for at have for gamle spillere - den rigtighed der i hvert tilfælde er i det er, at truppen ikke mangler spillere der har prøvet en masse og kender the FC way.

Sjovt nok du nævner Johansson i øvrigt, for han var ikke så rolig som du antyder da Zanka rejste og han skulle være lederen dernede og guide Luftner. Han sejlede rundt indtil han blev langtidsskadet. Den nemme konklusion på det var, at det netop var Zanka der gav Johansson ro, ikke omvendt. Det samme kan man håbe sker med Nelsson.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Zanka og Bjelland centralt og så smide Nelsson på midtbanen...
Annonce