Hehe. En gang imellem. Godt ord faktisk.
Jeg ser det som, at der mangler folk i holdets tjeneste.
Nu hapsede i wilzcek, som jeg havde kaldt i et par år, til mine kære venner som er fan af København, som en spiller der har udviklet sig koloenormt og vel ikke lavede et interview eller snakkede til pressen i 3 år i Brøndby. Man leder ved eksempel! Ikke ved at plapre løs om fortids styrke og hvad der lige mangler til højre og venstre. Ståle har lagt sig fladt ned nu. Det var på tide. Ikke at det var sådan det skulle være. Forhelvede manden har lige været i kvartfinalen i EL.
Det handler om at der bliver lagt et unødigt pres via det DNA som klubben FCK har, Og de resultater I har præsteret. Det unødige pres kunne mindskes ved at stoppe med at sige "jaaaaa men næste gang! Vi stadig de største; husk nu det! Nordens kæmper! De andre har dårligt selvværd og vi altså noget helt for sig"
Jeg har hørt den sang før. Det er 15-17 år Siden. Jeg får seriøse flashbacks til en tid hvor blev mobbeofferet, selvforskyldt. Og det skabte altså en lavine af lort. Og en ond ond cirkel.
Jeg ser det på den her måde. I skal vinde I år. Ellers er der gigantisk pres på. Så er det en stime med tabte mesterskaber
Jeg ser det som, at der mangler folk i holdets tjeneste.
Nu hapsede i wilzcek, som jeg havde kaldt i et par år, til mine kære venner som er fan af København, som en spiller der har udviklet sig koloenormt og vel ikke lavede et interview eller snakkede til pressen i 3 år i Brøndby. Man leder ved eksempel! Ikke ved at plapre løs om fortids styrke og hvad der lige mangler til højre og venstre. Ståle har lagt sig fladt ned nu. Det var på tide. Ikke at det var sådan det skulle være. Forhelvede manden har lige været i kvartfinalen i EL.
Det handler om at der bliver lagt et unødigt pres via det DNA som klubben FCK har, Og de resultater I har præsteret. Det unødige pres kunne mindskes ved at stoppe med at sige "jaaaaa men næste gang! Vi stadig de største; husk nu det! Nordens kæmper! De andre har dårligt selvværd og vi altså noget helt for sig"
Jeg har hørt den sang før. Det er 15-17 år Siden. Jeg får seriøse flashbacks til en tid hvor blev mobbeofferet, selvforskyldt. Og det skabte altså en lavine af lort. Og en ond ond cirkel.
Jeg ser det på den her måde. I skal vinde I år. Ellers er der gigantisk pres på. Så er det en stime med tabte mesterskaber
1964 - Vestegnens stolthed.