Økonomi er et andet begreb i dag. Det er et andet spil.
Og vi har tabt. Eller I har.... og vi har haft tabt.
Ville gerne svare dig, men der er simpelthen for mange dele af dit indlæg jeg ikke helt er med på hvor du vil hen, så jeg springer over i stedet for at skrive et goddag-mand-øksekskaft indlæg.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.