Det er jeg ikke enig med dig i, Esrever. Af den årsag, at kritikken fra Mikkel Bischoff også er en kritik af et afgørende, sportsligt ansvarsområde, som ligger under Ståle Solbakken. Når han f.eks. skriver "... nordmandens tro på og tillid til de nuværende midtstoppere er lav" og "... det er dårlig trupplanlægning af FCK", så er det jo den logiske konsekvens af såvel Ankersen- som Zanka-handlen, men loyalister vil stadig (kunne) påstå, at Ståle aldrig har udtalt det. Som en slags fender mellem virkeligheden og klubbens beslutninger, både på et overordnet plan (hvordan FCKs set-up skal se ud) og på et konkret plan, som omhandler de enkelte spillerhandler og den forudgående scouting af samme.
Jeg finder ligheder mellem dén tilgang og en beruselsestilstand, hvor kun den absolutte nutid har betydning. Al erfaring, historik og fakta mister betydning for aktuel aktivitet. Der blev således også givet prøver på det på denne side og Sidelinien, umiddelbart efter handlen. Nu var det altså bare at få stabiliseret, og så bare fuld fart frem mod mesterskabet. Som om de mekanismer og beslutninger, som har fået klubben i fedtefadet i første omgang, er uden betydning.
Jeg finder ligheder mellem dén tilgang og en beruselsestilstand, hvor kun den absolutte nutid har betydning. Al erfaring, historik og fakta mister betydning for aktuel aktivitet. Der blev således også givet prøver på det på denne side og Sidelinien, umiddelbart efter handlen. Nu var det altså bare at få stabiliseret, og så bare fuld fart frem mod mesterskabet. Som om de mekanismer og beslutninger, som har fået klubben i fedtefadet i første omgang, er uden betydning.