Helt iorden, den er lidt svær at forstå på måden jeg har sat det op på.
1: Mente at Bjelland førhen havde spillet def midt, men kan se, at jeg blandede det sammen med Nelsson som godt kan spille den plads. Det er nu rettet.
2: Der kan ske meget på et år. Vi prøvede angiveligt at hente ham på en 2-årig, mens Schöne ville have 3. Hvis han kan holde niveauet i et år endnu, så kan jeg ikke se noget problem i at skrive en 1-årig kontrakt med ham.
3: Igen - der kan ske meget på et år. Hvis vi går hen og vinder SL denne sæson, så er et gruppespil garanteret og alt efter hvilket, så kan budgettet ændre sig især hvs vi kommer af med nogle spillere - helst Bjelland. Desuden kan fx Nelsson blive solgt.
1: Mente at Bjelland førhen havde spillet def midt, men kan se, at jeg blandede det sammen med Nelsson som godt kan spille den plads. Det er nu rettet.
2: Der kan ske meget på et år. Vi prøvede angiveligt at hente ham på en 2-årig, mens Schöne ville have 3. Hvis han kan holde niveauet i et år endnu, så kan jeg ikke se noget problem i at skrive en 1-årig kontrakt med ham.
3: Igen - der kan ske meget på et år. Hvis vi går hen og vinder SL denne sæson, så er et gruppespil garanteret og alt efter hvilket, så kan budgettet ændre sig især hvs vi kommer af med nogle spillere - helst Bjelland. Desuden kan fx Nelsson blive solgt.
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.