Savner Robert Skov.. modstanderne var også bange for at lave frispark i skudafstand
Snak
ons 7. okt 2020
Schöne har nu også et ganske udemærket spark. Med lidt held kan vi hente ham i vinterpausen hvis han stadig ikke får spilletid.
ASO er desværre komplet uden for vores rækkevidde nu. Jeg kan sagtens se ham slå igennem i Bologna i denne sæson. Vi skal kigge andetsteds for en kommende højre midtbane. JBL kunne sagtens være en mulighed alt afhængig af hvordan hans sæson forløber sig. Det er ihvertfald sikkert at vores "scouting-afdeling" har fokus på den plads og den centrale midtbane.
ASO er desværre komplet uden for vores rækkevidde nu. Jeg kan sagtens se ham slå igennem i Bologna i denne sæson. Vi skal kigge andetsteds for en kommende højre midtbane. JBL kunne sagtens være en mulighed alt afhængig af hvordan hans sæson forløber sig. Det er ihvertfald sikkert at vores "scouting-afdeling" har fokus på den plads og den centrale midtbane.
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.
ons 7. okt 2020
Er jeg den eneste, der ærger mig lidt over, at historien med JBL ikke rigtig blev afsluttet?
ons 7. okt 2020
Nej bestemt ikke - men det kan jo betyde at begge parter stadig ser et skifte som en mulighed. Det næste transfervindue er jo ikke langt væk... og det undrer mig stadig at JBL afviste alle spørgsmål om forhandling med FCK da han blev interviewet.
Det forlyder iøvrigt at Lasse Schönes kontrakt i Genoa kan blive ophævet. Hvis han er kontraktfri, er det så muligt at FCK kan skrive med ham? Der plejer at være en lidt senere dato, hvortil man kan skrive kontrakter med spillere uden kontrakt. Er der nogen der ved, hvordan det forholder sig i et specielt transfervindue som dette?
Det forlyder iøvrigt at Lasse Schönes kontrakt i Genoa kan blive ophævet. Hvis han er kontraktfri, er det så muligt at FCK kan skrive med ham? Der plejer at være en lidt senere dato, hvortil man kan skrive kontrakter med spillere uden kontrakt. Er der nogen der ved, hvordan det forholder sig i et specielt transfervindue som dette?
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.
ons 7. okt 2020
Det er normalt kun, hvis spilleren var kontraktfri før vinduet lukkede. Og så skal vi selvfølgelig have plads i truppen ift. registreringer.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art."
- Grand Admiral Thrawn
https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
ons 7. okt 2020
Okay, så der skal altså enelleranden form for dispensation til... surt, men man har jo lov at håbe.
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.
ons 7. okt 2020
hold nu kæft hvor ville ASO have pyntet på det nuværende FCK hold
Hvis vi tager de +100m vi har brugt på indkøb på 1 år (2 sommer, 1 Vinter vindue) og man havde fulgt os scouting experter her på bold.dk så havde vi sgu købt Kudus for de 35 millioner der engang var tale om og så havde vi købt Skov Olsen for 40m. Så havde vi købt Patrick Mortensen for 4m. Så har vi +20m tilbage og der er sikkert nogle herinde der har nævnt en god CB og VB som vi burde have købt der ligger inden for den prisklasse.
Så tror jeg faktisk vi havde endt med et fremragende hold hvis Ståle havde læst vores råd herinde^^
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
ons 7. okt 2020
@altid ret
Præcis. Vildt underligt interview der var med ham. Men du kan selvfølglig have ret i, at det kan være fordi interessen er der til næste vindue
Præcis. Vildt underligt interview der var med ham. Men du kan selvfølglig have ret i, at det kan være fordi interessen er der til næste vindue
ons 7. okt 2020
JBL har jo aldrig spillet højre kant - så jeg synes sgu ikke den er helt så oplagt. Plus det faktum at han jo ikke har spillet reglmæssigt fodbold i mange år nu.