Kan jo være at budgettet bliver ændret lidt hvis vi ligger godt til i forhold til mesterskabet. Men ja lad os få 3 spillere videre til januar.
Snak
tors 8. okt 2020
Det er egentlig meget simpelt; bestyrelsen skal investere yderligere i truppen, hvis mesterskabet i vinterpausen menes indenfor rækkevidde.
tors 8. okt 2020
Men hvis Thomsen, Oviedo, Varela og Ragnar/Bjelland alle ryger til januar, så frigør det jo en enorm lønsum. Så kan der godt være råd til en 6-måneders kontrakt med option på 1 ekstra år til Schöne, og/eller en kantspiller.
tors 8. okt 2020
Bjelland ryger ingen vegne. Det er jeg ret overbevist om, at Ståle også ved.
Vi skal håbe på, at varela, Oviedo, Thomsen og måske en mere, alle bliver trætte af splinter i røven. Hvis der ryger de 3-4 spillere, så kunne jeg da godt forestille mig, at der ville være plads til et enkelt indkøb. Man kunne også håbe, at Santos gør det godt, så han bliver købt i januar.
Spørgsmålet er bare, om lønbudgettet er SÅ belastet, at de 3-4 afgange, kun er nok til at komme ned på niveau.
Vi skal håbe på, at varela, Oviedo, Thomsen og måske en mere, alle bliver trætte af splinter i røven. Hvis der ryger de 3-4 spillere, så kunne jeg da godt forestille mig, at der ville være plads til et enkelt indkøb. Man kunne også håbe, at Santos gør det godt, så han bliver købt i januar.
Spørgsmålet er bare, om lønbudgettet er SÅ belastet, at de 3-4 afgange, kun er nok til at komme ned på niveau.
tors 8. okt 2020
Det ligger mere og mere op til, at schöne bliver løst fra sin kontrakt.
Han kab jo ikke blive registeret til at spille, inden næste vindue. Men, der er jo ikke så lang tid til. Schöne på fri transfer, for resten af sæsonen, kunne måske ikke være så dumt. Men spørgsmålet er jo, om han selv har lyst.
Han kab jo ikke blive registeret til at spille, inden næste vindue. Men, der er jo ikke så lang tid til. Schöne på fri transfer, for resten af sæsonen, kunne måske ikke være så dumt. Men spørgsmålet er jo, om han selv har lyst.
tors 8. okt 2020
Kan man forestille sig, at Lasse Schøne træner med i FCK de næste måneder og så får en kontrakt fra januar? Man ser jo ofte spillere træne med for at holde formen ved lige.
tors 8. okt 2020
det kommer nok til at afhænge af hvor lang kontrakt ham forventer at få, samt hvor meget han skal have i løn.
Og så må vi se om Pep Biel er løsningen på midten men jeg tvivler dog.
Oviedo, Varela og Thomsen ( og det løse hvad der måtte komme ) må være fokus her i Januar, men der er stadig kun et sted at pege hen i forhold til at budgettet er så presset og det er på Ståle
Og så må vi se om Pep Biel er løsningen på midten men jeg tvivler dog.
Oviedo, Varela og Thomsen ( og det løse hvad der måtte komme ) må være fokus her i Januar, men der er stadig kun et sted at pege hen i forhold til at budgettet er så presset og det er på Ståle
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8