Snak

Mere indhold efter annoncen
Pierre Bengtsson spillede 72 minutter i går for Sverige i deres 2-1 sejr over Rusland. Kalle startede ligeledes i målet. Nogle der ved, hvordan Pierre Bengtsson kan være den foretrukne back på det svenske landshold? Står det så galt til på deres venstreback?


Ludwig Augustinsson plejer normalt at være deres klare førstevalg på venstrebacken, men han er vist stadigvæk ude med en knæskade. Og så er Pierre Bengtsson altså ikke en helt tosset spiller når han spiller på et hold med et mere velfungerende koncept, samt at han bliver brugt rigtigt.


Det er et godt spørgsmål. Ludwig A burde klart spille fast der, han spillede også senest i ligaen fuldtid og har gjort det godt i den nye sæson, om han så skulle have pådraget sig en knæskade efterfølgende, virker ret uheldigt.
Pierre spillede også seneste landskamp. Måske kan den svenske træner bare bedre lide Bengtsson.
Batman Close. London W12.
modtaget ! fed stil.
Hatten af Pyto, det er fandeme god stil!
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Det virker underligt hvis Ludwig Augustinussen er klar, at han end ikke var udtaget til Sveriges kamp imod Rusland. Den bedste venstreback vi efter min mening har haft. Tæt forfulgt af Oscar Wendt og Niclas Jensen.
Forza Napoli Sempre!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Af ren nysgerrighed. Til alle jer der vil beholde Ståle, hvad skal der til før I tænker, nu er det nok.

Er det en glippet top 6 plads eller skal der mere til?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Af ren nysgerrighed. Til alle jer der vil beholde Ståle, hvad skal der til før I tænker, nu er det nok.

Er det en glippet top 6 plads eller skal der mere til?


Godt spørgsmål. Først tænkte jeg at min, helt personlige grænse går ved nedrykning - rykker vi ned, må han ud. Trods alt.

Men så kom jeg på bedre tanker; for hvem andre end Ståle har evnerne til at føre os op i SL igen??
Godt spørgsmål. Først tænkte jeg at min, helt personlige grænse går ved nedrykning - rykker vi ned, må han ud. Trods alt.

Men så kom jeg på bedre tanker; for hvem andre end Ståle har evnerne til at føre os op i SL igen??


Hehe. Dét er god humor.
Haha, ja, den er meget skæg.

Jeg er glad for det ikke er min beslutning. Efter Vejlekampen var jeg ikke i tvivl om, at han måtte ud, men nu har vi jo faktisk vundet en kamp, og vundet den med flot spil...

Personligt vil jeg gerne se hvordan vi kommer ud til AaB efter landskampspausen. Vi burde være bedre sammenspillet, med bedre løbemønstre og ideer, for hver gang vi har haft ekstra tid på træningsbanen. Det modsatte synes bare at være tilfældet; jo længere pause, des ringere er vi blevet.
fck-medløber.
Hold da kæft...det er kraftederme en bombe
Annonce