Snak

Mere indhold efter annoncen
"Sjovt at høre Englænder kommentere fck´s kamp.. "

Hehe, enig. Nu ved jeg ikke hvor du ser den, men synes faktisk han ret godt styr på det.
Har en ide om det er samme sted, min kommentarer har i hvert fald godt styr på spillerne, info om dem og spilforståelse

Dog er det sjovt Beckman ikke er på banen, men Batman :)
(...)
I øvrigt enig i, at pape kunne ligne en afrikansk ailton. Vi skal dog nok lige give ham chancen for, at komme ind på et helt nyt usammenspillet hold. Men måden han mister bolden hvergang han prøver at tage et træk forbi en modspiller, minder mig ret meget om Ailton
Vent nu med at dømme Pape. Det er kun anden gang han spiller denne position, som iøvrigt også er ny for ham. Det svarer lidt til, at vi bedømmer Rignusson på hans poisiton idag.

Pape kommer ind på et hold, hvor intet fungere og han skal samtidig spille en ny position. Giv ham nu lidt tid.

Men derudover er det en typisk Nordstrand præsentation indtil videre.
Jaja det er flot han står det rigtige sted på det rigtige tidspunkt én gang i kampen. Men derudover kommer der intet fra ham. Dårlige førstegangsberøringer, dårlige afleveringer osv.

Det er fint nok i en kamp i superligaen mod en hold fra den nederste halvdel.

Det går bare ikke i Europa.
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
..
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vent nu med at dømme Pape. Det er kun anden gang han spiller denne position, som iøvrigt også er ny for ham. Det svarer lidt til, at vi bedømmer Rignusson på hans poisiton idag.

Pape kommer ind på et hold, hvor intet fungere og han skal samtidig spille en ny position. Giv ham nu lidt tid.


Det er jo sådan set også det jeg skriver. Han minder mig bare rigtig meget om ailton i starten, med mange boldtab osv.
Lidt for sent det mål kommer. Ærgeligt det ikke blev pape, men kan nu sagtens unde delaney målet
Pape har da oppet sig i de sidste 10 min. Slet ikke så dårlig, men nu FCN også trætte.
96 kg og 198 cm
moderator
Puha. Endnu en ørkenvandring. Det lignede til forveksling kampen mod SE. Godkendt første halvleg og en 1-0-føring, hvorefter modstanderne lukkes ind i kampen, får et par chancer, men vi ender med at lukke den til sidst.

Stadig er der ikke meget, der fungerer. Jeg er spændt på kampen tirsdag. Shamrock kommer formentlig ud med en voldsom gejst, men vi bør kunne kontrollere kampen fra start og forhåbentlig fortsætte vores trend med et mål i løbet af de første 20 min.

Omvendt kan et mål til irerne betyde, at vi for alvor skal se holdets og trænerens psyke testes. Det må gerne vente til en evt. 4. kvalrunde.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Vent nu med at dømme Pape. Det er kun anden gang han spiller denne position, som iøvrigt også er ny for ham. Det svarer lidt til, at vi bedømmer Rignusson på hans poisiton idag.

Pape kommer ind på et hold, hvor intet fungere og han skal samtidig spille en ny position. Giv ham nu lidt tid.

Men derudover er det en typisk Nordstrand præsentation indtil videre.
Jaja det er flot han står det rigtige sted på det rigtige tidspunkt én gang i kampen. Men derudover kommer der intet fra ham. Dårlige førstegangsberøringer, dårlige afleveringer osv.

Det er fint nok i en kamp i superligaen mod en hold fra den nederste halvdel.

Det går bare ikke i Europa.


Jeg er helt enig. PPD er meget bedre end Nordstrand. Det er tydeligt, når man bedømmer det ud fra denne sæson. Nordstrand er bare pisseheldig, at han står der hvor bolden falder ned. Han er i øvrigt ofte pisseheldig, for det gør han tit. Heldige svin. Han burde spille lotto.

Desværre var Nordstrand temmelig ringe i dag, bortset fra målet.
fck-medløber.
Annonce