"Sjovt at høre Englænder kommentere fck´s kamp.. "
Hehe, enig. Nu ved jeg ikke hvor du ser den, men synes faktisk han ret godt styr på det.
Hehe, enig. Nu ved jeg ikke hvor du ser den, men synes faktisk han ret godt styr på det.
Vent nu med at dømme Pape. Det er kun anden gang han spiller denne position, som iøvrigt også er ny for ham. Det svarer lidt til, at vi bedømmer Rignusson på hans poisiton idag.
Pape kommer ind på et hold, hvor intet fungere og han skal samtidig spille en ny position. Giv ham nu lidt tid.
Men derudover er det en typisk Nordstrand præsentation indtil videre.
Jaja det er flot han står det rigtige sted på det rigtige tidspunkt én gang i kampen. Men derudover kommer der intet fra ham. Dårlige førstegangsberøringer, dårlige afleveringer osv.
Det er fint nok i en kamp i superligaen mod en hold fra den nederste halvdel.
Det går bare ikke i Europa.