Mon ikke man ser en win/win i forhold til norske landshold?
Snak
Så gik den ikke længere.
Alt det bedste til Ståle, der om nogen har været symbolet på FCK. Tiden er desværre løbet fra ham, men uanset er det en underlig fornemmelse og et vemodigt farvel.
FCKs fremtid er nu i hænderne på folk, der står over for en voldsom afgørende beslutning.
Alt det bedste til Ståle, der om nogen har været symbolet på FCK. Tiden er desværre løbet fra ham, men uanset er det en underlig fornemmelse og et vemodigt farvel.
FCKs fremtid er nu i hænderne på folk, der står over for en voldsom afgørende beslutning.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
lør 10. okt 2020
Nu har han lige fået den grundstamme han skulle bruge, hjorfor fuck fyrer de ham så nu, så skulle den nye manager have valgt indkøbene i stedet, helt ubegribeligt
lør 10. okt 2020
Virker komplet snot dumt, han har fået hans grundstamme og årets bedste præstation mod fcn, så kunne man da have set hvad det kunne have ført til, ubegribeligt
lør 10. okt 2020
Sindsygt timing. Der må simpelthen være en backup plan med et internationalt træner navn måske en fra en af Red Bull klubberne ?
lør 10. okt 2020
Og så skide hjalte bo, jeg håber de har noget seriøst i støbe skeen og ikke sådan en ligegyldighed som hjalte