Hvorfor skulle David Nielsen skifte til FCK? Det er lidt forkælet at tro, at man bare kan vælge og vrage efter behag. FCK er slet ikke lige så attraktiv som for 3 år siden. Et gammelt hold med få slagsobjekter, og dermed et kommende generationsskifte, som højst sandsynligt vil tage flere sæsoner.
Snak
lør 10. okt 2020
Gad vide hvad Zanka tænker.
Når man har hentet Wilcek kan man vel også hente Zorninger. Der er ikke nogen dansktalende emner så vidt jeg kan se.
Når man har hentet Wilcek kan man vel også hente Zorninger. Der er ikke nogen dansktalende emner så vidt jeg kan se.
From where you are now i dont think you can go wrong.
lør 10. okt 2020
@pyto
Jeg fatter ikke tidspunktet. De har givet ham det materiale han skulle bruge for at han kan spille hans fodbold, hvorfor giver de ham ikke de næste par kampe til at vise hvad han kan få ud af den trup, så skulle de fandme da have truffet dette valg tidligere så en ny manager kunne have haft indflydelse på tilgange. Jeg syntes timingen er helt insane det må jeg sige, men måske der er mere bag
Jeg fatter ikke tidspunktet. De har givet ham det materiale han skulle bruge for at han kan spille hans fodbold, hvorfor giver de ham ikke de næste par kampe til at vise hvad han kan få ud af den trup, så skulle de fandme da have truffet dette valg tidligere så en ny manager kunne have haft indflydelse på tilgange. Jeg syntes timingen er helt insane det må jeg sige, men måske der er mere bag
lør 10. okt 2020
Mærkelig timing. Og så alligevel ikke. Misset europæisk, katastrofal start på SL, enormt mange fejlslagne køb og en trup, der virker ... mentalt udkørt.
Og så må bestyrelsen vise, hvad deres plan er. Kvist var ikke den fanboy, nogle herinde gjorde ham til. Ståle virkede også enormt presset / resignerende til sidst.
Hellere nr 2 i og nyt dynasti, end endnu en "skader og mange kampe"-historie mere
Og så må bestyrelsen vise, hvad deres plan er. Kvist var ikke den fanboy, nogle herinde gjorde ham til. Ståle virkede også enormt presset / resignerende til sidst.
Hellere nr 2 i og nyt dynasti, end endnu en "skader og mange kampe"-historie mere
lør 10. okt 2020
KamilNDoye@
Hvilken planet lever du på? Selvfølgelig er FCK mere attraktiv end AGF. Det siger jeg ikke kun som en Københavner, men helt realistisk set. Et klart større setup, større budget, på papiret klart bedre spillere. Der er brug for en træner der kan tage holdet et niveau op og der ser jeg også gerne David Nielsen i FCK. Som tidligere nævnt, så vil det være oplagt også at hente PC ind som sportsdirektør.
Hvilken planet lever du på? Selvfølgelig er FCK mere attraktiv end AGF. Det siger jeg ikke kun som en Københavner, men helt realistisk set. Et klart større setup, større budget, på papiret klart bedre spillere. Der er brug for en træner der kan tage holdet et niveau op og der ser jeg også gerne David Nielsen i FCK. Som tidligere nævnt, så vil det være oplagt også at hente PC ind som sportsdirektør.
Forza Napoli Sempre!
lør 10. okt 2020
Og hvad med dem der har signet netop fordi det var ståle, helt vanvittigt, hvis det er de idiot jyske nærrigrøve der vil spare penge or whatever, nen timingen er da syg
lør 10. okt 2020
Fint nok at lade Ståle gå og prøve krafter med det norske landshold.. men de har bare af at have en fucking plan.. Hjalte som træner er jo håbløst, kvist som sportslig ansvarlig ? Måske for yoga holdet i SATS men det er fodbold det her!
Hvordan ved man at Zanka og Ankersen kun er skiftet pga Ståle? Klubben er vel større end træneren, selvom Ståle selvfølgelig har været en kæmpe del af succesen.
Dette er en signatur.