Iøvrigt: "stopper samarbejdet". Ikke "afskedigelse" eller "opsiger" eller andet. Det kan sagtens tænkes at være ståles eget ønske det her.
Snak
lør 10. okt 2020
De har ingen plan.. ellers sætter man ikke kvist og Hjalte i spidsen.
Ståle har haft en møde og sagt sin mening og som konsekvens deraf er han stoppet.
Hverken Ståle Raus segmentet eller dem der var pro Ståle er tilfredse her.. hav dog en fucking plan.. det burde være en professionel virksomhed.
Jeg er SÅ bange for der går BIF i den nu
Ståle har haft en møde og sagt sin mening og som konsekvens deraf er han stoppet.
Hverken Ståle Raus segmentet eller dem der var pro Ståle er tilfredse her.. hav dog en fucking plan.. det burde være en professionel virksomhed.
Jeg er SÅ bange for der går BIF i den nu
lør 10. okt 2020
Jvf BT "Hjalte bringe ny energi", well fuck me, den dødbidder amen det er SINDSYGT det her
Christian Poulsen bør være på radaren. Han kender FCK, har masser af international erfaring som spiller, og er som træner lige nu i den bedste af alle skoler.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
lør 10. okt 2020
Landskampspause i FCK er ikke særlig brugbart, træningsmæssigt. Hvor mange spillere er med landsholdet?
Det sagt, så er det interessant at Kvist snakker om at spillerne savner ny inspiration. Man kommer til at tænke i floskler som "tabe omklædningsrummet". Det kunne umiddelbart forklare en del.
Det sagt, så er det interessant at Kvist snakker om at spillerne savner ny inspiration. Man kommer til at tænke i floskler som "tabe omklædningsrummet". Det kunne umiddelbart forklare en del.
Batman Close. London W12.
lør 10. okt 2020
Selvfølgelig er der en forbindelse til jobbet som norsk landstræner og det potentiale som holdet har pt. Han føler måske også selv, at han er kørt fast og har brug for nye impulser.
lør 10. okt 2020
Alt det bedste til Ståle, der om nogen har været symbolet på FCK. Tiden er desværre løbet fra ham, men uanset er det en underlig fornemmelse og et vemodigt farvel.
Helt enig @Repos
Men korrekt beslutning der måske skulle have været taget noget før. Men samtidig helt fair at Ståle fik lidt snor for at rette skuden op.
For det har han ALTID gjort før.
Den spillemæssige krise startede vel for ca 1 år siden, og ikke ret meget har peget i den anden retning.
De mange skader der væltede ind blandt nøglespillere havde selvfølgelig en andel, men niveauet spillemæssigt var alligevel alt alt for ringe.
Med al respekt til FCN, så er det nok ikke mod dem at en evt "nu er vi over krisen" skal måles op imod, så timingen er helt fin imø.
Spændende tid vi går i møde.
Kjoebenhavns Boldklub.
lør 10. okt 2020
David Nielsen og Bo Henriksen som motivator.
Hjalte Bo har to år som U-19 træner ? Hvor vi også har tabt alt?
Hjalte Bo har to år som U-19 træner ? Hvor vi også har tabt alt?