Jeg hører til den gruppe, der gerne snart siger farvel og tak til Santin.
Han er faldet rigtig meget i niveau det seneste års tid (lyder ufatteligt dumt pga hans målscore i liga sidste år).
Jeg ved ikke hvad der er kommet efter ham.
Hans første tid i klubben, var han jo helt fantastisk.
Jeg husker en kamp, hvor vi taber 3-1 i Aalborg, hvor han som en af de enste virkelig kæmpede som en gal hele kampen, og scorede.
Han sendte os videre i Brugge, og scorede i Valenica osv osv.
Hvis jeg ikke husker helt forkert, så blev han forandret efter en kamp i Århus hvor vi tabte 1-0 på et mål af Budtz. Han brændte flere 100% chancer, og det forsatte efter den kamp. Siden da, har han aldrig fundet tilbage til sit gamle niveau imo.
Ja han scorede mod Bate sidste sæson, men han havde også en rigtig stor andel i, at vi "kun" vandt 1-0 mod Rosenborg.
Angående PPD, så kan jeg ikke rigtig finde ud af, hvor han skal spille, og det tror jeg heller ikke RN ved.
Jeg ser ham ikke som VM. Han virker ikke ret god 1 vs 1. Hans indlæg er godt nok heller ikke noget, at råde hurra for. Og han virker han også meget bedre med højre ben end venstre. Jeg har hvertfald lagt mærke til, at han nogen gange standser op, for at ligge bolden til højre benet for at slå indlægget.
Derudover syntes jeg også det kræver forskellige kvaliteter at spille VW i en 4-3-3 kontra VM i 4-4-2
Jeg syntes han bedste kamp indtil videre, var kampen mod Shamrock, hvor han spillede angriber. Jeg tror også det er der han bliver bedst. Måske ved siden af Doye?
Han er faldet rigtig meget i niveau det seneste års tid (lyder ufatteligt dumt pga hans målscore i liga sidste år).
Jeg ved ikke hvad der er kommet efter ham.
Hans første tid i klubben, var han jo helt fantastisk.
Jeg husker en kamp, hvor vi taber 3-1 i Aalborg, hvor han som en af de enste virkelig kæmpede som en gal hele kampen, og scorede.
Han sendte os videre i Brugge, og scorede i Valenica osv osv.
Hvis jeg ikke husker helt forkert, så blev han forandret efter en kamp i Århus hvor vi tabte 1-0 på et mål af Budtz. Han brændte flere 100% chancer, og det forsatte efter den kamp. Siden da, har han aldrig fundet tilbage til sit gamle niveau imo.
Ja han scorede mod Bate sidste sæson, men han havde også en rigtig stor andel i, at vi "kun" vandt 1-0 mod Rosenborg.
Angående PPD, så kan jeg ikke rigtig finde ud af, hvor han skal spille, og det tror jeg heller ikke RN ved.
Jeg ser ham ikke som VM. Han virker ikke ret god 1 vs 1. Hans indlæg er godt nok heller ikke noget, at råde hurra for. Og han virker han også meget bedre med højre ben end venstre. Jeg har hvertfald lagt mærke til, at han nogen gange standser op, for at ligge bolden til højre benet for at slå indlægget.
Derudover syntes jeg også det kræver forskellige kvaliteter at spille VW i en 4-3-3 kontra VM i 4-4-2
Jeg syntes han bedste kamp indtil videre, var kampen mod Shamrock, hvor han spillede angriber. Jeg tror også det er der han bliver bedst. Måske ved siden af Doye?
‎10.06.2010: Holdet er stærkt nok til at vi kan avancere et par pladser, og når det er sagt, så mener jeg, at det primært er FCK, vi skal koncentrere os om at tage. Og vi kan tage FCK, det er jeg sikker på, siger Henrik Jensen. FAIL!!