Kauf laver ALTID gule efter 70 min, så ja.. Hjalte er åbenlyst medskyldig i et lidt billigt rødt kort, og kaos. Vi skal bare være rolige med bolden, og ikke panikke, så vindes denne kamp.
Snak
søn 25. okt 2020
Der er meget sort snak herinde, men det her slår det da. Jeg holder en pause til efter kampen, tror jeg.
Det er selvfølgelig Kaufmanns skyld. Han er simpelthen for dum. Det skrevet ville, han have været oplagt at skifte ud tidligere med et gult kort i bagagen. Han har store bevægelser, og det kan hurtigt komme til at se voldsomt ud.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
søn 25. okt 2020
@PædagogenMikkel: Selvfølgelig er en stor del af ansvaret Hjaltes.
Kauf har allerede ligget tæt på sit andet gule i et par situationer og så er vi altså kommet en mand i overtal. Der skulle Hjalte ikke have tøvet og hevet ham pronto.
Kauf har allerede ligget tæt på sit andet gule i et par situationer og så er vi altså kommet en mand i overtal. Der skulle Hjalte ikke have tøvet og hevet ham pronto.
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
søn 25. okt 2020
Giver det mening at tale om hvad Ståle ville have gjort ?
Man burde bare kunne se en stor angriber der tonser rundt, et presset GF mandskab der bruger alle kneb i bogen og en dårlig dommer er en dårlig combo.
Man burde bare kunne se en stor angriber der tonser rundt, et presset GF mandskab der bruger alle kneb i bogen og en dårlig dommer er en dårlig combo.
søn 25. okt 2020
Det er jo AGF-spilleren, som kommer med kraft. Han prikker den, hvorfor Kaufmann rammer ham, men han trækker sig jo tidligt. Frispark, tja, gult kort? Aldrig.