Når vi er flere herinde - og på Twitter - der kan kalde den allerede i pausen, skal han selvfølgelig også kunne se det. Han har hevet dumme gule kort i de sidste kampe også.
Biel er elendig i nærkampe og defensivt. Zanka har været super for vores forsvar og med lidt flere kampe med de fire bagerst, så kan det blive den bedste bagkæde i superligaen i denne sæson. Boile har også været rigtig god idag.
Nu skal vi bare have de 3 point, det ville give et selvtillidsboost til truppen.