Snak

Mere indhold efter annoncen
Når vi er flere herinde - og på Twitter - der kan kalde den allerede i pausen, skal han selvfølgelig også kunne se det. Han har hevet dumme gule kort i de sidste kampe også.
København.
@GammelBitterMand:
Du mener 2 af vores mest rutinerede spillere? Kontra en 19-årig....
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
Vi ender med at skifte Marios ind og stadig lukke et mål ind.
Fischer ud. Han bidrager med intet denne fase af kampen.
Hvorfor er det, at vi konsekvent stiller os 20 meter bagud, sidst i kampene?!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ville pynte med en hurtig offensivspiller.
Batman Close. London W12.
Selvtillid.
moderator
Det ender altid i den panik. Pep Biel ind som blind passager, og højresiden bliver overspillet.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Yes! Pierre ind og stabilisere! Stærkt.
Biel er elendig i nærkampe og defensivt.
Zanka har været super for vores forsvar og med lidt flere kampe med de fire bagerst, så kan det blive den bedste bagkæde i superligaen i denne sæson.
Boile har også været rigtig god idag.

Nu skal vi bare have de 3 point, det ville give et selvtillidsboost til truppen.
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.
Annonce