Snak

Mere indhold efter annoncen
For fanden det er nervepirrende. Dog at foretrække over de normale FCK-kampe.
København.
Ind med enn17-årig angriber. Jøsses.
William Kvist er så akavet. Og det er sgu lidt sjovt.
København.
Hvorfor er der så meget had til Kvist? Har jeg misset noget han har gjort denne uge?
Khocholava er den bedste spiller i Superligaen. Change my mind.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad laver Fischer?
Hold kæft, hvor er Fischer bare ringe.
Fischer skal bruge sin erfaring i den situation.. Så dårligt at lave et frispark
Superliga og FCK fan
Zanka har i dag vist, hvorfor han kan være vores redningsmand. Kæft han har været god!

Og så roser de kraftedme MKK!
Yes, fandeme vigtigt.
Annonce