Snak

Mere indhold efter annoncen
Fuck hvor er det vigtigt. Masser af positivt fra defensiven at hive med herfra.

Og stadig fucking meget at arbejde på offensivt.
København.
Kæft en grim sejr. Det må samle holdet yderligere. Så vigtigt mod en stærk modstander!
Spillet var i perioder godt og mentaliteten var der.
moderator
Zanka var afgørende i dag. Flot kamp af ham. Vigtig vigtig sejr.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Sådan man! Fortjent sejr og den føles ekstra dejlig med den svinske stil AGF lagde for dagen med dommerpræstationen oveni. Så kom de nok ned på jorden igen de eksperter
Superliga og FCK fan
Hvor er det vildt at de roser MKK, har de set en anden kamp end mig?

Kvist er en joke. Hele vejen igennem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vigtigt! Lad det være den første i en lang række!
Inden I bliver for tilfredse, så husk lige at Ståle havde vundet den kamp 4-0 og med 11 spillere på banen.
Batman Close. London W12.
Hvis det her er dét, man kan forvente af defensiven, gør det arbejdet med offensiven så meget lettere. Helstøbt præstation af hele bagkæden, hvor backerne også viser, hvad vi kan forvente os mere af offensivt.
København.
Zanka kan bare være så suveræn, han var god i dag. Håber han kan få Victor Nelsson op på det niveau, alle forventer han kan nå.
Zanka kan vel få solgt Nelsson for 100 mio. og leve på det resten af hans karriere. Eller hvad mener Bjelland om det?
Annonce