Snak

Mere indhold efter annoncen
Vildt nok at DN lige har sagt i post match interview at han savnede aggressivitet fra sit mandskab.
Det bed jeg også mærke i, men han præciserede vist efterfølgende og sagde, at det var i den offensive del af spillet, han savnede aggressivitet i.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Mikkel Kaufmann er vores nye Pieros Sotiriou. Bare uden målene.
Offensivt er der en masse at arbejde på, men jeg så alligevel nogle anderledes tendenser i forhold til spillet under Ståle i den sidste periode.

1. Man kørte rent faktisk omstillingerne.
2. Flere fremadrettede afleveringer og spil i dybden.
3. Spillerne turde sætte bolden på spil.
Zeca er en super anfører ! Samler gutterne og yderst diplomatisk i den sidste tid med Staale !
Ville være rart med nye ejere der interesser sig for fodbold ! Hverken PSE's bestyrelse eller direktion har en klap forstand på fodbold !
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Zanka kan vel få solgt Nelsson for 100 mio.(...)


Det er skrækscenariet!

Går alt efter planen, slutter Zanka en forrygende 20/21 sæson af med en fremragende præstation til EM og er herefter udenfor vores rækkevidde, et år eller to ud i fremtiden.
Skulle Nelsson samtidig blive solgt, har vi kun Bjelland og Marios tilbage på kontrakt. Det løber mig koldt ned ad ryggen, bare at tænke tanken.

I had told Mario before the game not to get booked, as with two cards he’d get suspended. He just has to show off his physique… I told him off after the goal, but it was too late - Pirlo
Zeca er en super anfører ! Samler gutterne og yderst diplomatisk i den sidste tid med Staale !


Du mener vel Zanka?

Zeca har ikke skabt kontrol og rolighed med sine mange fejlafleveringer på midtbanen og det der kendetegner en Kaptajn er at skabe rolighed.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Super fed kamp, dog var et par agf spillere lidt overtændt og prøvede at mose og skramme fck lidt med deres fysik, det lykkedes ikke.

samt det er fedt at se fischer og daramy spille offensivt, for hold da op de lignede noget helt andet end de har gjort meget meget lang tid.

samt vi ikke er så fucking defensive orienteret..

FED kamp der lige så godt kunne have været endt Uafgjort som en sejer. men ros.
#Dansksport #danskfodbold #England #italien #st pauli
Daramy skal have stor ros for bare at forsætte påtrods for alle de gang han blev møget ned, det var en voksen indsats.
(...)
Zanka skal have ros for at være tilbage.. han er fandeme god, vinder sine dueller, er hurtig, stærk og skaber så meget ro. Han er alt det Bjelland ikke er.
Annonce