Mattson fra Silkeborg skal hentes! Han ligner godt no en gut med krudt i!
Snak
Redigeretsøn 25. okt 2020
Yderst positivt at se en velfungerende defensiv, der havde den nødvendige kontrol.
Den kvikkere ventilering af bolden i pasningsspillet, gav mere flow, og bedre betingelser for boldholderen.
Hvis jeg var GF´ér ville jeg nok ærgre mig over måden de tabte på (uheldigt straffe og torskedum udvisning), det ændrer bare ikke på at vi dygtigt profiterede at de muligheder opgøret kastede af sig.
Den kvikkere ventilering af bolden i pasningsspillet, gav mere flow, og bedre betingelser for boldholderen.
Hvis jeg var GF´ér ville jeg nok ærgre mig over måden de tabte på (uheldigt straffe og torskedum udvisning), det ændrer bare ikke på at vi dygtigt profiterede at de muligheder opgøret kastede af sig.
Kliche
søn 25. okt 2020
@dickos
Ja, han er helt væk.
Ja, han er helt væk.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
søn 25. okt 2020
Nu bringer jeg et trænernavn ind som jeg ikke har set været nævnt før. Henrik Pedersen, nuværende træner i norske Strømsgodset. Han har været ungdomstræner i Salzburg igenmem flere år og har på trods af han blot er 42 år, opbygget en pæn trænererfaring og cv´et er for hans alder ganske fornuftigt. Det vil naturligvis være et klart skridt op for ham, men samtidig vil det også være et modigt og et forfriskende valg.
Forza Napoli Sempre!
søn 25. okt 2020
Og selvfølgelig skal vi ud og finde en, der kan finde ud af det offensive. Nu har vi været meget kendt for det defensive, men vi skal ind og have et mere moderne udtryk på det offensive.
Dejligt.
søn 25. okt 2020
Jeg har længe været lidt lunken ved Zeca som anfører. Jeg synes ikke han er krævende nok overfor sine holdkammerater. Han skælder dem aldrig ud. Zanka er oplagt, hvis han ender på en permanent aftale, men det er desværre ret urealistisk. Samtidig er det noget af en ydmygelse at få frataget sit anførerbind. Savner noget vildskab fra Zeca.
Hvis Zanka forlader os efter sæsonen hvilket er det mest sandsynlige scenarie, og Nelssom samtidig bliver solgt, så har vi igen et stort problem i forsvaret. På den baggrund synes jeg, at det allerede nu ville være på sin plads at scoute det næste makkerpar til vores centrale forsvar. Muligvis samme kombination med en ung upcoming ved siden af en mere rutineret spiller.
Hvis Zanka forlader os efter sæsonen hvilket er det mest sandsynlige scenarie, og Nelssom samtidig bliver solgt, så har vi igen et stort problem i forsvaret. På den baggrund synes jeg, at det allerede nu ville være på sin plads at scoute det næste makkerpar til vores centrale forsvar. Muligvis samme kombination med en ung upcoming ved siden af en mere rutineret spiller.
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.