Korrekt at man ligeså godt kan beholde Hjalte som overgangsfigur hvis man mener Hjalte kan håndtere det og evt vokse ind i en fast rolle hvis det hele går meget godt. Hvis Hjalte derimod er en panikløsning fordi man var elendigt forberedt på fyringen, kan jeg godt se en grund til at tage en Neestrup hvis man mener han har langt bedre adds for at vokse ind i en parmanent rolle.....og måske endda sikre et mesterskab i år.
Jeg er her biased af jeg ser klubben som ekstremt dårligt forberedt på at kaste sig selv ud i den situation vi er i nu og derfor tror Hjalte er panik og intet andet.
For mig er Svensson og ikke mindst Neestrup for ubeskrevede til at kunne konkludere noget om deres klare filosofier og ikke mindst vægt til at få den kørt gennem. Så det vil jeg hverken argumentere for eller imod.
Jeg kan bare godt lide rækkefølgen med at man får en sportschef ind der ikke er bundet af en trænerbeslutning der ikke virker super godt forberedt. Derfor en løsning med en træner der starter som overgangsfigur med mandat til at vise sig som mere.
Jeg er her biased af jeg ser klubben som ekstremt dårligt forberedt på at kaste sig selv ud i den situation vi er i nu og derfor tror Hjalte er panik og intet andet.
For mig er Svensson og ikke mindst Neestrup for ubeskrevede til at kunne konkludere noget om deres klare filosofier og ikke mindst vægt til at få den kørt gennem. Så det vil jeg hverken argumentere for eller imod.
Jeg kan bare godt lide rækkefølgen med at man får en sportschef ind der ikke er bundet af en trænerbeslutning der ikke virker super godt forberedt. Derfor en løsning med en træner der starter som overgangsfigur med mandat til at vise sig som mere.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.