Har spørgsmålet om en cheftræner og sportschef kontra en maneger, ikke også meget at gøre med hvor mange fodbold folk der ellers er i klubben, jeg taler ikke om FCK specielt men generelt. Jeg mener, hvis man har en klub hvor bestyrelse/direktionen er meget lidt fodbold udannet, så kan det måske være farligt med en maneger, hvem skal han sparre med. Hvis man der imod, har flere folk ansat med en fodbold mæssigt baggrund, så kunne man nemmer have en manege, da han så kan sparre med disse folk og de kan så også tager over, på en af posterne hvis det skulle kommer til en fyring.
En anden ting jeg også har tænkt en del over, er at Ståle set ude fra, tit har virkende som presse chef. Ved godt at det var nok pressen skyld da det var han de tog fat i, men der er vel grænser for hvor meget en mand skal forhold sig til, hvis alt skal være til UG.
En anden ting jeg også har tænkt en del over, er at Ståle set ude fra, tit har virkende som presse chef. Ved godt at det var nok pressen skyld da det var han de tog fat i, men der er vel grænser for hvor meget en mand skal forhold sig til, hvis alt skal være til UG.
Ikast FS / FCM siden 77