Formuleringen om at "FCK fik andre tanker" virker ejendommelig. Var det Ståle eller bestyrelsen?
Batman Close. London W12.
især med tanke på at Ståle stoppede i FCK på samme tid med at Hjulmand blev cheftræner i FCN. Han kunne have været den naturlige afløser tilbage i 2011.
Forstår udemærket at Hjulmand ikke ville være assistent for Solkongen ! Enten har det været totalt underkuede assistenter eller også er de skredet som f.eks. Priske. Jeg fornemmer tydeligt, at med Staale har det været "My way or the highway" !
Det er selvfølgelig gætværk, men jeg tror fyringen af Ståle har været meget lidt planlagt, og dermed at der må være sket et eller andet.