Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er jo ingen plan b, man har i selvhøjtidelighed fyret Ståle uden at have en erstatning klar. Pinligt bestyrelses arbejde
moderator
Det er jo ikke pinligt, hvis man vurderede resultaterne ikke ville blive bedre med Ståle.
Det ville da også være temmelig uheldigt at præsentere et langsigtet trænerprojekt dagen efter, man fyrer Ståle.
Havde man forhandlet med trænere bag Ståles ryg, havde det fandme været dårlig stil.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Er der nogen der ved hvad der står i denne artikel? Eller er det bare click bait...
https://ekstrabladet.dk/plus/sportogspil/fcks-store-hovedpine-hvor-finder-vi-en-sportsdirektoer/8342977
Nu holder jeg ikke med FCK, men seneste rygte er PC som ny Sportsdirektør, hørte det på BT Podcast i dag, at de fleste insidere i de forskellige klubber tror det bliver PC, ind på BT.dk også podcast. Hør selv Podcasten, så må det være David N der er favorit som træner hvis PC bliver Sportsdirektør. BT.dk, Podcast også Transfervindue Podcast.
PC har gjort det fint i AGF, men det er måske nok ikke det jeg har/havde håbet på
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Mere indhold efter annoncen
Annonce
det må for helvede ikke blive pc som sportschef det er simpelt hen for lavet.

manden er kendt for hans hjerneblødninger.
#Dansksport #danskfodbold #England #italien #st pauli
PC really, nej det håber jeg ikke, han virker da alt for ubegavet til sådan et job i fck, han skal jo tegne klubben fremadrettet og udstikke kursen, det kan jeg fandme godt nok ikke se for mig...
https://mobile.twitter.com/InsideCopenhag1/status/1321422458256302080

Jaja, han er utroværdig. Jaja, vi må ikke linke til ham. Ja ja ja ja.

Men stadig interesant, syntes jeg.
Hvis vi får en af de to trænere (Bo Svensson eller Jacob Neestrup) eller begge to, åbner det i øvrigt op for at spille med tre i bagkæden og wingbacker. Jeg ved ikke med Marios, men Ragnar og Bjelland kommer ikke til at fungere i et stort "åbent" bagrum, hvor løbedueller og fysiske dueller er key. Der ville det faktisk give bedre mening med en Jores Okore-type, som var fuldkommen fejlcastet i første omgang, eller mere interessant; Bubacarr Sanneh.

Vores offensive kanter ville i øvrigt skulle finde nye positioner på banen, for de eneste kanter der ville blive plads til, er Peter Ankersen (som vil være oplagt i rollen) og Boilesen, som ikke er skræddersyet til rollen, særligt pga. hans fysik, men dog alligevel det bedste alternativ, nu Bryan Oviedo bare ikke vil være en succes.
Min 6. sans fortæller mig ligenu at det bliver Svensson med Neestrup som assistent(Svensson har Uefa pro licens, Neestrup har Uefa A licens)
Ifølge transfermarkt spiller Svensson helst 4-3-1-2, selvom det ligner at han spillede 4-3-2-1 i seneste kamp på flashscore.dk. Det åbner op for mange interessante muligheder. Især det faktum at det ikke ligner der plads til normale kantspillere.

.............Johnson
.Ankersen Zanka Nelsson Boilesen

......Mudra...Zeca.....Falk

............Fischer

.......Kamil.......Wind
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.
Annonce