Jeg forstår ikke helt behovet for og sidde og poste navne og formationer på et muligvis FCK hold, når der ingen træner er, og det indtil videre har været det samme spor man har kørt videre fra Ståle tiden.
Snak
Redigeretons 28. okt 2020
Hvis løse tanker om forskellige FCK-fremtider læses som regulære behov, bliver det da lidt svært at skrive noget uden det konsekvent må motivgranskes til ukendelighed :)
Jeg skriver ofte hvad der lige falder mig ind af tanker, forhåbninger osv. ifm. FCK. På linje med ønsker til spillerindkøb, ønsket om at spille med flere centralt på midtbanen, ønsket om mere tydelige angrebsskabeloner og meget andet. Sådanne tanker er en del af snakken herinde bundet op på, uagtet at de aldrig bliver virkeliggjort. For mig tror jeg egentlig bare er en del af det, at holde med en klub.
Jeg skriver ofte hvad der lige falder mig ind af tanker, forhåbninger osv. ifm. FCK. På linje med ønsker til spillerindkøb, ønsket om at spille med flere centralt på midtbanen, ønsket om mere tydelige angrebsskabeloner og meget andet. Sådanne tanker er en del af snakken herinde bundet op på, uagtet at de aldrig bliver virkeliggjort. For mig tror jeg egentlig bare er en del af det, at holde med en klub.
Redigerettors 29. okt 2020
Jeg er faktisk også ved at hoppe på Svensson/Neestrup vognen. Kunne være en spændende kombo. Der er bare lige tvivlen om Neestrup overhovedet gider en assistent rolle nu hvor han har så meget success (på trods af hans interview om hans tvivl om rollen som cheftræner)
Khocholava er den bedste spiller i Superligaen. Change my mind.
tors 29. okt 2020
Neestrup er på funktionær kontrakt, det vil sige at han kan opsige jobbet med en opsigelsesvarsel på den løbende måned + 1 måned. Det vil sige at hvis han sagde op nu, vil han kunne forlade jobbet i slutningen af November frit og kvit. Men det gælder også den anden vej. Hvis Viborg fyrer ham vil han kun få 3 måneders løn.
Det vigtigste er at han laver det der gør ham glad. Økonomisk set giver det god mening for begge parter. FCK behøver ikke at købe en træner ud af en kontrakt og Neestrup kan helt sikkert få en stor lønforhøjelse.
Det vigtigste er at han laver det der gør ham glad. Økonomisk set giver det god mening for begge parter. FCK behøver ikke at købe en træner ud af en kontrakt og Neestrup kan helt sikkert få en stor lønforhøjelse.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tors 29. okt 2020
det må for helvede ikke blive pc som sportschef det er simpelt hen for lavet.
manden er kendt for hans hjerneblødninger.
Hvilke hjerneblødninger? At han har formået, at skabe en trup i AGF, som kun endte få point efter FCK sidste år på trods af, at I har et meget større budget?
tors 29. okt 2020
Jeg er stadig ret hooked på Linderoth som assistent, fed personlighed, stor spiller og spillet sammen med Bo, samt Hjalte og Kvist
tors 29. okt 2020
Hector Cuper ??
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8