Midtjylland fik endelig gennembrud og kom i et gruppespil, som længe har været deres mål, som man i følge Steinlein har arbejdet hen imod siden klubben gik over til og hedde FCM, men et hårdt kamp program også på grund af Corona, må siges og ramme dem hårdt, deres bredde i forsvaret er ikke stærkt nok til og rotere som de gør, man kan sådan set sige det om hele deres trup, at længe har deres bredde været stor, men aldrig for alvor testet, det bliver den nu, og indtil har de faldet igennem. At spille med Scholz, Cajuste, Dreyer og Sisto er åbenbart ikke nok, og det gør mig intet spor, at de oplever den linje Ståle fik lagt i FCK, at der efter en hård og vigtig Europæisk kamp, er en lige så vigtig et par dage senere.
Velkommen til de voksnes bord Midtjylland.
Velkommen til de voksnes bord Midtjylland.