Håbet om titlen knytter sig desværre til, at AGF (endnu?) ikke magter at være boldbesiddende, at BIF er for smalle og for unge, og først og fremmest, at FCM er anderswo engagiert.
Kliche
Men det ER i år vi skal vinde. Hvis vi ikke både går efter og har en realistisk chance for at vinde mesterskabet, skulle vi have beholdt Ståle.
Det kræver:
At fx Brøndby ikke i stedet træder op på scenen, da de virker mere stabile end os.
At Midtjylland både sætter point til, og ikke bare henter det i foråret, når kampprogrammet er mindre belastende.
For mig at se, er det utroligt mange hvis´er. Og vi producerede ikke flere chancer i Aarhus, end at der skulle et VAR-dømt straffe til at det blev 3 og ikke 1 point.