Snak

Mere indhold efter annoncen
Øv, det er jeg sgu lidt skuffet over, må jeg erkende. Jeg ved ikke lige, om han matcher det med det offensive udtryk, som WK var inde på for ikke længe siden.
Jeg er i chok.
København.
ej hvor er det trist.. Neestrup som assistent er fantastisk, Men Thorup er godt nok en fuser
Syntes virkelig heller ikke, at det er særligt spændene. Jo, hvis Neestrup kommer med. Men Thorup selv, uambitiøst, i min verden
Tja, jeg har ikke set nogen af hans kampe i Belgien, men Gent blev nummer to og scorede flest mål, så det kan da være, at han kan spille fornuftig, offensiv fodbold. Neestrup hjælper jo også lidt på det.

Er der nogen, der har set hans kampe med Gent og Genk, der kan fortælle lidt om hans spillestil i det belgiske?
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nøj, hvor jeg ærgrer mig. Jeg synes virkelig ikke, at det på nogen måder stemmer overens med det, der er blevet udtrykt i medierne i forhold til søgningen.

Godt nok ændrede han sin egen formation i Gent til en 4-4-2 diamant, så han er klar på at omstille sig sit materiale, men alligevel. Jeg synes godt nok, at det er et kedeligt og uoriginalt valg.
Jeg forstår altså ikke at i er så negative. Han har præsteret som træner i udlandet, og har desuden erfaring fra Superligaen.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Jess Thorup er kedelig. Men et ret sikkert og driftssikkert valg. Vildt hvis vi kan få Neestrup ind som assistent. Så køber jeg fint ind på duoen.
Tja. Jeg skal nok bare lige vende mig til tanken.

Ved endnu ikke helt, hvad jeg tænker om det.
København.
For mig står og falder det med Neestrup. Med ham, tror jeg det bliver godt, uden ham, ved jeg ikke hvad jeg skal forvente.

Har ingen ide til hvad Thorup er for en træner. Men han er kedelig, og imponerede mig ikke, da han vsr træner for FCM.
Annonce