Øv, det er jeg sgu lidt skuffet over, må jeg erkende. Jeg ved ikke lige, om han matcher det med det offensive udtryk, som WK var inde på for ikke længe siden.
Snak
Redigeretsøn 1. nov 2020
ej hvor er det trist.. Neestrup som assistent er fantastisk, Men Thorup er godt nok en fuser
søn 1. nov 2020
Syntes virkelig heller ikke, at det er særligt spændene. Jo, hvis Neestrup kommer med. Men Thorup selv, uambitiøst, i min verden
søn 1. nov 2020
Tja, jeg har ikke set nogen af hans kampe i Belgien, men Gent blev nummer to og scorede flest mål, så det kan da være, at han kan spille fornuftig, offensiv fodbold. Neestrup hjælper jo også lidt på det.
Er der nogen, der har set hans kampe med Gent og Genk, der kan fortælle lidt om hans spillestil i det belgiske?
Er der nogen, der har set hans kampe med Gent og Genk, der kan fortælle lidt om hans spillestil i det belgiske?
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art."
- Grand Admiral Thrawn
https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
søn 1. nov 2020
Nøj, hvor jeg ærgrer mig. Jeg synes virkelig ikke, at det på nogen måder stemmer overens med det, der er blevet udtrykt i medierne i forhold til søgningen.
Godt nok ændrede han sin egen formation i Gent til en 4-4-2 diamant, så han er klar på at omstille sig sit materiale, men alligevel. Jeg synes godt nok, at det er et kedeligt og uoriginalt valg.
Godt nok ændrede han sin egen formation i Gent til en 4-4-2 diamant, så han er klar på at omstille sig sit materiale, men alligevel. Jeg synes godt nok, at det er et kedeligt og uoriginalt valg.
søn 1. nov 2020
Jeg forstår altså ikke at i er så negative. Han har præsteret som træner i udlandet, og har desuden erfaring fra Superligaen.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
søn 1. nov 2020
Jess Thorup er kedelig. Men et ret sikkert og driftssikkert valg. Vildt hvis vi kan få Neestrup ind som assistent. Så køber jeg fint ind på duoen.
søn 1. nov 2020
Tja. Jeg skal nok bare lige vende mig til tanken.
Ved endnu ikke helt, hvad jeg tænker om det.
Ved endnu ikke helt, hvad jeg tænker om det.
København.