Jeg er nok mest "negativ", fordi jeg havde håbet på et mere friskt valg som enten Bo Svensson eller Jacob Neestrup havde været.
Når det så er sagt, forstår jeg godt, at man går med en mere ´proven´ træner til jobbet.
Når det så er sagt, forstår jeg godt, at man går med en mere ´proven´ træner til jobbet.