Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Det er jo ikke det mest sexede valg. Dog får vi en træner, der kender ligaen samt har international erfaring.
Det var ikke ham, jeg håbede på.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Håber fandeme også han får lov til at spille 4-4-3! Så er jeg solgt. ;)
@nickdkinter

Vi har fandme gjort et scoop, hvis vi har kunne få en træner der kan spille 4-4-3 :D
Spille uden en keeper er fandme nytænkende!
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
Så bliver Ståle nok snart præsenteret i Genk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hahahhahah den tager jeg på min kappe hahahah
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Meh. Får vi Neestrup med er det vel OK, men han skal godt nok vise noget personlighed for at vinde mig over.
Khocholava er den bedste spiller i Superligaen. Change my mind.
Henter han så lange Poul til vinter...
Ikke ham jeg havde valgt. Men lad mig da endelig tage fejl. Positivt at han kommer med erfaring fra Belgisk fodbold og med andre spilsystemer.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Lad os nu se om det er rigtigt først. Det er ikke første gang en avis i givet fald har taget fejl. Men hvis det er rigtigt, så undrer det mig hvorfor man ikke hentede ham før Genk gjorde og sparede de penge på at købe ham fri.
Forza Napoli Sempre!
Annonce