Hah, jeg sagde det jo. Hvor er min tshirt?
Det passer perfekt ind i scoutingfilosofien.
Det passer perfekt ind i scoutingfilosofien.
fck-medløber.
.BB, Brøndby har allerede ramt et sådan niveau i sæsonens første kampe. De har vel hidtil præsteret bedre end længe. Eller i hvert fald på niveau med sidst de næsten vandt mesterskabet. Så det vil jeg ikke kalde hidtil uset niveau