Snak

Mere indhold efter annoncen
Spørgsmålet er om vores ledelse har haft en plan.. har de haft kontakt til Thorup før og har han så fået lavet en forholdsvis billig klausul hvis trænerjobbet i FCK skulle blive blive ledigt ?
Det var jo rygter fra ukendte Twitter-brugere allerede inden Ståle Solbakken røg, som pegede i retning af, at FCK havde spurgt på ham. Og ja, mystisk klausul, han har fået i sin kontrakt.
København.
Synes jeg har hørt at Neestrup ikke var så glad for cheftræner rollen eller ihvertfald haft nogle tanker omkring det. Ved dog ikke om det er derfor, men han får uden tvivl også mere ansvar ved at arbejde under Thorup i FCK som assistent end han havde under Ståle. Derudover ville det jo være en fin måde at blive kørt klar til cheftræner rollen på et tidspunkt i FCK hvis og når Thorup ville tage videre.
Superliga og FCK fan
I min optik er det essentielt at vi får Neestrup med også,og kvalitet ind som sportsdirektør.
Jeg gad egentlig også godt se Biel på midten mod et hold som Lyngby og så falk på kanten. Vi får ikke nødvendigvis så meget bagrum, så lidt spil gennem midten med Falk, Fischer, Biel, Wind og så Wilczek til at sparke den ind kunne være spændende. Daramy ville så være oplagt at skifte ind når vi er foran, eventuelt i angrebet
Mere indhold efter annoncen
Annonce
N´Doye som angrebs træner ville også pynte ;)
Dårlig start
Superliga og FCK fan
Synes jeg har hørt at Neestrup ikke var så glad for cheftræner rollen eller ihvertfald haft nogle tanker omkring det. Ved dog ikke om det er derfor, men han får uden tvivl også mere ansvar ved at arbejde under Thorup i FCK som assistent end han havde under Ståle. Derudover ville det jo være en fin måde at blive kørt klar til cheftræner rollen på et tidspunkt i FCK hvis og når Thorup ville tage videre.


Det kan sagtens tænkes at der ligger noget i den stil bag, men han har så stor succes i Viborg, at han vel i forvejen ville være en oplagt kandidat til trænerjobbet i FCK, hvis der skal skiftes igen om et par år, eller andre store jobs i øvrigt, hvis han er så stort et talent som han fremstilles, jeg kender intet til manden så jeg vil ikke udtale mig om hans talent.

Det virker bare pudsigt, fordi han netop er så succesfuld i Viborg. Men derudover skal man vel også bemærke at BT blot skriver "FCK er opsatte på at gøre Neestrup til assistent" - de skriver ikke at der er noget på plads.

Et stort plus ved at ansætte Thorup er desuden uden tvivl hans erfaring og ro, det har man helt sikkert brug for som tingene er.
.
Kom nu lige op i gear, gutter.

Der skal en sejr hjem og den skal ske uden skader og kort. Specielt dig, Carlos Zeca.
København.
Horibel start, det er fucking lyngby altså, håbløst fck
Annonce