Snak

Mere indhold efter annoncen
Vores midtbane er helt væk.. Og der ingen pres på med Wind og Kamil i angrebet
Superliga og FCK fan
Hjalte sidder og ryster på hovedet. Du er CHEFTRÆNER man. Gør noget hvis du føler det er håbløst.
Khocholava er den bedste spiller i Superligaen. Change my mind.
Det for sygt hvis vi kommer bagud. Alle advarselslamperne har allerede været der
Superliga og FCK fan
Nej, hvor er det dog rædderligt at overvære.

De evner jo ikke engang at sætte to afleveringer sammen. Pishold.
København.
Forfærdeligt start, ikke mange gode kampe vi spiller i Parken i denne tid.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Carlos Zeca og Rasmus Falk kan bare ikke skabe kontrol i sådanne kampe.

Og vi har snakket om det herinde i to år. Intet er der sket.
København.
Fodbold handler mere og mere om genpres og hurtige omstillinger.

Vi gør intet af det godt. Og det hjælper ikke på det, at vi spiller 4-4-2 og konstant er i undertal centralt på banen. Der er altid plads imod os mellem vores angribere og centrale midtbanespillere. Alle holds 6´ere får oceaner af plads til at fordele spillet mod os.
moderator
Spiller Nelsson i kondisko? Han sejler rundt.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Kamil og Wind kan ikke spille sammen.. Vi har brug for en angriber der kan løbe
Superliga og FCK fan
Kamil og Wind kan ikke spille sammen.. Vi har brug for en angriber der kan løbe
Man kan jo smide Daramy derop, men det er godt nok sjældent, at vi får lov at se ham på sin naturlige position.
Annonce