Fodbold handler mere og mere om genpres og hurtige omstillinger.
Vi gør intet af det godt. Og det hjælper ikke på det, at vi spiller 4-4-2 og konstant er i undertal centralt på banen. Der er altid plads imod os mellem vores angribere og centrale midtbanespillere. Alle holds 6´ere får oceaner af plads til at fordele spillet mod os.