Snak

Mere indhold efter annoncen
Skal der virkelig et svinsk agf hold til for at de møgforkælede spillere kan sætte sig op og få noget tænding på, vanvittigt at se på
moderator
Det er vildt så elendige, vi er. Man skulle tro, det var Bayern i blå trøjer.
Zeca kan intet kontrollere centralt, og er i den grad en kilde til problemer.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Det her går galt snart. Kom nu drenge, bare en smule tænding.
Khocholava er den bedste spiller i Superligaen. Change my mind.
Noget skal der ske. Det er hellere ikke fordi Wind løber men skift Kamil ud og få Biel ind og spil en form for 4-3-3 med fischer og daramy fremme og Biel sammen med Falk og Zeca
Superliga og FCK fan
Og tak gud for Zanka.
Khocholava er den bedste spiller i Superligaen. Change my mind.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
I er totalt taktisk sat til værks. At spille 4-4-2 er jo helt gal imod Lyngby. Så længe Lyngby har plads er de gode. Og har de altid været. Hvis man lukker dem derinde så har de problemer. Holdet er læst af de andre trænere. Siger det bare.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Det er altså også vildt, at vi er så låst fast i den 4-4-2. Prøv nu noget andet. Bare noget. Vi bliver kørt rundt af Lyngby.
Fischer skal til skudtræning
Superliga og FCK fan
Mild underdrivelse DameNDoye
Khocholava er den bedste spiller i Superligaen. Change my mind.
Fischer skal søge nogle indlæg... Wind og Kamil burde være rigeligt at sigte efter!
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
Annonce