Snak

Mere indhold efter annoncen
Flå Jonas Wind eller Kamil Wilczek ud - Robert Mudražija eller Pep Biel ind centralt.

De er nød til at lukke rummet foran bagkæden med Carlos Zeca.
København.
Offensivt er der stadig alt for mange løb mod bolden i stedet for løb i dybden. Det er alt for nemt at dække op.
Flå Jonas Wind eller Kamil Wilczek ud - Robert Mudražija eller Pep Biel ind centralt.


Det tror jeg også ville hjælpe. Desværre så har Hjalte nok ikke nosserne til sådan et skift her i pausen
Superliga og FCK fan
Giv nu bare Paycheck bolden i feltet, og lav dog nogle frispark .. Hva faen er det for en omgang selvisk offensiv bold, og tøse defensiv.. Intet kontrollerene ved det her.
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Hvor er indlæg og afslutninger afskyeligt ringe.
Daramy ligner én, som ikke ved hvad han skal og alle omkring ham ligner at de bliver massivt forstyrrede af det.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
SÅDAN MAN! ENDELIG et godt indlæg og flot mål af Wind!
Superliga og FCK fan
Til gengæld kunne man nærmest med det samme se, at det ville blive til et mål.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Hvis I virkelig vil, så læg gerne mærke til de løb, vores spillere laver. Det er nærmest altid på forsiden af forsvarsspilleren. Vi foretager meget få løb i ryggen på forsvaret, og så er det altså ikke svært at dække op.

Jeg vil skide på, om man er langsom og ikke kan løbe fra nogen, men der bliver altså nødt til at blive truet i bagrummet for at gøre det sværere for forsvarsspillerne at dække mellemrummet mellem deres forsvar og midtbane.

Og så scorer vi selvfølgelig til 1-0 på en dødbold, og det ender med, at vi ikke foretager nogle ændringer.
Godt, du ikke flåede Jonas Wind ud, Hjalte.

Fandeme vigtigt mål. Det må og skal skabe noget ro - dræne omstillingerne fra Lyngby.
København.
Ikke videre fortjent. Men fuck det varmer - og selvføgelig Wind!!!
Khocholava er den bedste spiller i Superligaen. Change my mind.
Annonce