Snak

Mere indhold efter annoncen
HHAHAHA! Glimrende indlæg og fremragende hovedstød
Superliga og FCK fan
Så kan man da snakke om at få det hele foræret.
Hvad fanden var det?
København.
Al respekt for det hovedstød. Det er angreber-gen der batter.
Khocholava er den bedste spiller i Superligaen. Change my mind.
Ankersen har ikke slået et godt indlæg hele kampen så han gjorde det eneste rigtige: Bare sigt hårdt efter modstanderen og i værste tilfælge rammer man ved siden af.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sindsygt vi som fck skal juble som gale over et lyngby selvmål, fordi vi ved intet er sikkert med det ringe fck hold, men sådan er state of affairs
Dejligt for en gang skyld at få fuld valuta for vores gode periode, hvor vi får lagt tryk på Lyngby. Man skal trods alt oftest have bolden i feltet for at få heldige mål. Omend det ikke er smukt. Om Thorup er (eller bliver, hvis det sker) den rigtige træner for os er svært at spå om. Men hold kæft hvor ser jeg frem til forhåbentligt aldrig at skulle se den brede 4-4-2 igen (ser den gerne i en Thorup-diamant). Vi bliver i 25 minutter spillet fuldstændigt tyndt af et hold som normalt ikke kan sætte 3 afleveringer. Og så gør det altså næsten ondt at se afmagten i Hjaltes øjne. Kan egentligt godt lide ham, men alt skriger på at han ikke (endnu) bør stå med denne opgave, omend 2 ud af 3 sejre da ville være et fint aftryk og en god måde at aflevere truppen på.
Hvem jubler som gale?
Jeg forstår slet ikke at nogen skriver at Daramy skulle spille en dårlig halvleg. I min bog har han været vores bedste og spillet en af hans 3 bedste kampe so far.

Han løber klogt og så spiller han nogle kombination, klogt og hurtigt, hvor han skaffer utrolig meget plads i farlige rum, for Ankersen og Falk.
(...)
Er de kilder der melder Thorup som ny FCK træner sikker på at det er træner jobbet, som man har udset Thorup til?
Ville det ikke være en nærliggende tanke at man henter ham som ny Sportdirektør og så Neestrup ind som træner, med Thorup en hjælpende hånd i overgangen for Neestrup til at gå fra at være træner for Viborg til at være træner i FCK?

Bare en tanke
Is it cold in his shadow?
Annonce