Der var ingen hos os der spillede godt de første 25min, men jeg synes også Daramy var en af de bedre i offensiven i den sidste del af 1.halveg. Det var hellere ikke hans skyld at det sejlede i starten af kampen, men jeg tror nu stadig at han ville kunne gøre det mindst ligeså godt i angrebet
Superliga og FCK fan