Man kan jo ikke engang sige, at det er ufortjent.
Snak
søn 1. nov 2020
Frustrerende ikke at kunne se kampen. Dog er det fint nok, med det spil det lyder til herinde.
MEN, mega tosset at følge den på livescore! Der bliver jo scoret i stimer
MEN, mega tosset at følge den på livescore! Der bliver jo scoret i stimer