Snak

Mere indhold efter annoncen
Man kan jo ikke engang sige, at det er ufortjent.
Fantastisk kamp.
Der mangler så meget. Nu må Hjalte få fingeren ud
Superliga og FCK fan
Hold kæft mand...
Hahahah spillerne har siddet inde i pausen og troede den var hjemme
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor er vi heldige. Kom igang Hjalte
Superliga og FCK fan
Frustrerende ikke at kunne se kampen. Dog er det fint nok, med det spil det lyder til herinde.

MEN, mega tosset at følge den på livescore! Der bliver jo scoret i stimer
Der er selvfølgelig aldrig frispark. Men Lyngby kan da bare tude videre!
Et møg heldigt mål, men ikke skyggen af frispark jo
Det var sgu da meget flot lavet.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Annonce