Snak

Mere indhold efter annoncen
2 røde kort i træk med Hjalte i trænersædet. Ved jeg ikke om er tilfældigt men der mangler noget lederskab
Superliga og FCK fan
Rolig nu.

Ja, Zeca har da spillet under niveau, men det har hele spillertruppen nærmest.
Hvorfor er både Wind og Wilczek stadig på banen, når vi er 10 mand? Er han hjernedød?
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
@Dickos

Det er han ikke, for vi har kontrakt på ham indtil 2023
moderator
Fischer bør skiftes ud nu. Wilczek er langt mere aggressiv.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg sad efter sidste uges kamp og påstod at Zeca kunne spille nærmest 89 minutter med et gult kort, uden at havne i problemer.... I stand corrected!
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
Næsten alle Zecas gule kort er fordi han laver en lorte aflevering og giver en kontra til modstanderen og så føler han sig nødsaget til at rydde op.

Man kan bare ikke lave afleveringer over 5 meter.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Og er Daramy en komplet idiot ved at hoppe op på Wilczeks ryg efter målet?????
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Carlos Zeca er en fucking skandale. Hold kæft en spasser.

Når han så samtidig er så vanvittig svingende og mest af alt skod, er det utilgiveligt.

Robert Mudražija og Rasmus Falk bliver jo spist.

Nu har Mathias Zanka fået anførerbindet. Lad det bare sidde der fremover.
København.
moderator
Enig. Det sidder bedre på Zanka. Zecas niveau er horribelt for tiden.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Annonce