Kæft hvor er det dumt Zeca. Det jo snart over halvdelen af kampene han har misset mod FCM de sidste par sæsoner. Så bliver vi igen kørt over af FCM :/
Snak
søn 1. nov 2020
Robert Mudražija og Rasmus Falk bliver jo spist.Jeg tænker, at Stage bliver testet mod Avarta, og går det, spiller han ved siden af Falk mod FCM. Eller måske endda både Falk og Biel, hvis det er Jess Thorups første kamp.
søn 1. nov 2020
Spiller Falk ikke meget bedre, efter Zeca røg ud?
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art."
- Grand Admiral Thrawn
https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Redigeretsøn 1. nov 2020
Det blev hårdere end forventet men vigtig sejr. Lad os så få præsenteret en træner
Jo, men ved ikke om det havde med Zeca at gøre for Falk var godt nok dårlig i lang tid af den her kamp
Spiller Falk ikke meget bedre, efter Zeca røg ud?
Jo, men ved ikke om det havde med Zeca at gøre for Falk var godt nok dårlig i lang tid af den her kamp
Superliga og FCK fan
søn 1. nov 2020
Pligtsejren over et historisk håbløst SL-hold, skjulte ikke at der venter den nye træner og sportsdirektør et kæmpearbejde.
En hovedrengøring af truppen, og et troværdigt koncept på banen.
En hovedrengøring af truppen, og et troværdigt koncept på banen.
Kliche
søn 1. nov 2020
Synes det er en stærk præstation at svare sådan igen efter 2-2. Vi kan bruge den her kamp til en del.
søn 1. nov 2020
@BW
Eller også er det dybt bekymrende at lukke et hold ind i kampen efter 2-0.
Før dagens kamp havde Lyngby scoret 5 gange i 6 kampe.
Eller også er det dybt bekymrende at lukke et hold ind i kampen efter 2-0.
Før dagens kamp havde Lyngby scoret 5 gange i 6 kampe.
Kliche
søn 1. nov 2020
Der var flere, som var rigtig fornuftige efter vi blev reduceret til 10 mand. Falk var god, Bengtsson var god, Wind var god og Daramy var mere en god. Han blev ved med at løbe pres, var aggressiv, havde god boldomgang og var i det hele taget meget opsøgende. Det var fedt at se på.
Zanka er med længder vores bedste forsvarsspiller, Nelsson er faldet i niveau, bemærkelsesværdigt meget faktisk, og hvis klubben henter Jess Thorup, er jeg ret overbevist om, at Sanneh bliver hentet til vinter. Zeca på den centrale midtbane er en historie for sig. Han er helt væk. Væk som anfører, væk som den sikre ankermand.
Zanka er med længder vores bedste forsvarsspiller, Nelsson er faldet i niveau, bemærkelsesværdigt meget faktisk, og hvis klubben henter Jess Thorup, er jeg ret overbevist om, at Sanneh bliver hentet til vinter. Zeca på den centrale midtbane er en historie for sig. Han er helt væk. Væk som anfører, væk som den sikre ankermand.