Snak

Mere indhold efter annoncen
Med en sejr i dag bedre placeret ind Arsenal, havde jeg aldrig regnet for muligt halvejs inden sæsonen, Respekt til Bielsa med det Materiale vi har. Han får det maksimale ud af det. Kom så 2-0 i Anden Halvleg, der er brug for Rodrigo,Koch,Llorente klar snarest, så lysner det også. Top 10 måske. Men så skal Llorente holde sig klar denne gang om 3 uger, Koch er ude noget i tid længere ind Llorente nemlig,
Top 10 vil være vanvittigt.
Don’t jinx it ffs. Der er en hel halvleg endnu. Og vi har før set stor forskelle på halvlege.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Raphina virker godt nok som et fint indkøb. Havde aldrig hørt om ham før han kom til Leeds.
Rodrigo kan ikke læse mig til hvornår han er klar nogle steder? Nogle der har set noget? Llorente ca 3 uger, Koch som vel er vores bedste forsvar af alle 5-6 uger. Så ikke sikkert han når så mange kampe denne sæson men aligevel, Arsenal er dårligt kørende os, Vi har en chance Top 10 med en sejr i aften selvfølgelig. Så Venter Arsenal næste runde på udebane, den bliver 0-1 Leeds :) Så er vi med for alvor :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
BAM
Bamford. Godt angreb.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Syntes han minder mig en del om Jon Dahl.
Nej nej nej
Struijk skylder bigtime.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Annonce