Snak

Mere indhold efter annoncen
Kunne være sjovt at se hvad Arsenal har brugt på deres hold vs Leeds. Måske de to klovne kommentatorer skulle kigge lidt på det
Jeg har ikke xee. Hvad ævler de om?
Arsenal har brugt ca 170 mio Euro på deres startopstilling idag. Selvfølgelig har Leeds brugt mindre, men det er ikke voldsomt
Leeds har brugt mindre? Vel 1/3 mindre. Eller mindre end det faktisk. Har jo også noget at sige i forhold til holdene..

Bola - de sidder begge med flaget hejst over Arsenals spil. Men igen. Leeds stiller med et rimelig tyndt hold i dag. Først lige inden pausen det gik op for Peter Kjær.
Vi skal hvertfald kigge mod Fulham noget tid, endnu, kan gå tid Inden Rodrigo,Llorente, er klar, Koch længere tid så vi er ramt, kan håbe vi kan se Summerville fra U23 har set skarp ud, og kan gøre Som Struijk i mine øjene, på fløjen bare. Der er tid til at give talenter chancen nu med alle disse skader. Huggins Debut i dag.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tror sgu ikke Fulham får 32 point
Tror jeg heller ikke, men er stadig matematisk muligt, jeg vil sige man skal gå efter en Top 12. Hvis Rodrigo/Llorente er klar snart, ellers bliver det svært. Top 12 er mit håb. :)
Jeg tror nu også, at de tre nedrykkere allerede ligger fast.
TV Pengene for en placering som nr 12, er vel os bedre ind en placering som nr 17. Så der er noget at gå efter, Må Håbe Rodrigo,Llorente, klar snarest. Det kan betyde ekstra indkøb til sommer, jo højere placering vi når. Harrison for 8 mil ligger på plads allerede, så skal os være til noget mere som der er, men en 11 plads ville jo os give ekstra kapital tilført til sommer :)
Mener prisen for Harrison sidste sommer var 10 mill. Den blev så ændret i Citys favør da lånet blev forlænget til sommeren 21
Annonce