Snak

Mere indhold efter annoncen
Lige kamp. Vi er godt nok presset på skadesfronten
Dejlig sejr. En sejt over Villa og så begynder det at ligne noget. Raphinha er virkelig et røverkøb.
Taler rygterne sandt er Peter Lorimer desværre uhelbredeligt syg. Det er skidt nyt.
Leeds kan ingenting. Og boring villa vil ingenting. Gaaab
Ellers et sympatisk hold Villa har. Specielt Targett og McGinn
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Skidt at tabe først til et ringe et spillende Wolwes hold og nu til et Villa hold der intet ville i kampen.
Villa er da en skændsel for fodbold. Trist tilgang. Og dommeren var ligeså væk som Peter Kjær og hans bon kammerat.
Men holdet er for tyndt. Væk med Klich, Roberts og Alioski. Og desværre også Pablo. Selvom vi har meget at takke ham for. Der skal en ordentlig venstre back. 2 til midten og en angriber til at presse Bamford. Synd unge Gelhardt ikke får chancen.
Stabiliteten har jo hele tiden været det overordnede problem. Der er simpelthen for store udsving mellem præstationerne, nærmest uafhængigt af, hvem modstanderen er. Med tanke på, at det er klubbens første sæson i PL i 16 år, samt pointhøsten indtil nu, må det dog blot betegnes som skønhedsfejl - hvor frustrerende de så end er.
3 point er et must i aften! Selvom vi har store problemer i London....

Men det skal vel for helvede vende på et tidspunkt...

Lad det gerne blive i aften!

Iøvrigt kig forbi vores danske Leeds-gruppe på Facebook.

"Danske Fans af Leeds United"

Den er bestemt et besøg værd :)
Leeds United FCK Valencia Werder Bremen
Annonce