Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg kan gå med til den ikke er stor, men der er da offside, som også dømmes i første omgang af linjedommeren. Utroligt man kan brokke sig når TV billederne viser den er der.

Og ja - I spiller spændende offensiv bold, og jeg elsker at se Leeds (på nær i dag). To forskellige stilarter. Jeg synes nu også den fight og holdånd som vi leverer på banen i denne sæson er ret inspirerende - og effektiv
The Hammers og Wild Tigers COYI
Well. Jeg synes ikke den er der. Og ikke første gang Leeds er blevet snydt af var. Og straffet var da kun fordi ham med det mærkelige hoved faldt som en kælling.
Fair - om Leeds i andre gange er snydt af VAR ved jeg ikke, men det blev de ikke i dag. Resten af din kommentar er jo bare latterlig. Tak for kampen :)
The Hammers og Wild Tigers COYI
Latterlig? Han ser da lidt spøjs ud. Men tillykke med sejren. I havde imponerende 34% i boldbesiddelse. På hjemmebane. Frisk og inspirerede stil..
Gad vide hvornår kommentatorerne finder ud af at Raphina udtales som Haphina og ikke med R. Han er ikke spansk!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hold nu fast, drenge.
Et point er guld værd.
Syntes nu det var lidt træls at Tyler Roberts var så ringe. Havde han nu været lidt skarpere og kunne kontrollere en nedfaldsbold, så havde vi vundet.
Jeg ved ikke om Chelsea skiftede formation eller hvad, ser dem ikke så tit. Men de lignede bestemt ikke et top 4 hold!
Ha ha. Så ødelægger VAR igen kampen for Leeds.
Hvordan kan var ødelægge kampen med en korrekt dom.?
En skulder? De VAR regler er ødelæggende for fodbold. Roberts har da ingen fordel af den skulder. Men den offside der var lige var, den er soleklar
Annonce