Snak

Mere indhold efter annoncen
Sådan Bamford. Fuldt fortjent.
Vanvittig godt sparket!
Det var til gengæld dårligt dækket af, Ayling. 1-1 ved Joachim Andersen. Rykker Fulham ned er det i øvrigt en spiller som jeg gerne så Leeds hente.
Og tæt på 2-1 til Fulham. Vågn nu lige op dernede.
Vi er som et lilleput hold på dødbolde. Og ja tak til Joachim andersen. Han spilder sin tid i Fulham.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Defensiven sejler lige nu. Det er især i disse sekvenser, at man desværre godt kan se, at Leeds er oprykker til PL. Der mangler noget ro og rutine.
Acheron 3, Joakim Andersen er kun på lån i Fulham.
@Tintin9

Det ved jeg, men i og med at Lyon har lejet ham ud, tænker jeg at de ikke vil være afvisende ved en henvendelse. Ydermere tænker jeg, at Fulham kun vil være aktuel for JA så længe at de bliver oppe. Så i fald de rykker ned vil der givetvis være åbnet op for andre interesserede klubber at hente ham permanent.
Acheron 3: ro og rutine ??

gik lige på holdt og sig at de ikke har den erfaring der skal til...
#Dansksport #danskfodbold #England #italien #st pauli
Der skulle vi have lukket den
Annonce