Sådan Bamford. Fuldt fortjent.
Snak
Redigeretfre 19. mar 2021
Det var til gengæld dårligt dækket af, Ayling. 1-1 ved Joachim Andersen. Rykker Fulham ned er det i øvrigt en spiller som jeg gerne så Leeds hente.
fre 19. mar 2021
Vi er som et lilleput hold på dødbolde. Og ja tak til Joachim andersen. Han spilder sin tid i Fulham.
fre 19. mar 2021
Defensiven sejler lige nu. Det er især i disse sekvenser, at man desværre godt kan se, at Leeds er oprykker til PL. Der mangler noget ro og rutine.
fre 19. mar 2021
@Tintin9
Det ved jeg, men i og med at Lyon har lejet ham ud, tænker jeg at de ikke vil være afvisende ved en henvendelse. Ydermere tænker jeg, at Fulham kun vil være aktuel for JA så længe at de bliver oppe. Så i fald de rykker ned vil der givetvis være åbnet op for andre interesserede klubber at hente ham permanent.
Det ved jeg, men i og med at Lyon har lejet ham ud, tænker jeg at de ikke vil være afvisende ved en henvendelse. Ydermere tænker jeg, at Fulham kun vil være aktuel for JA så længe at de bliver oppe. Så i fald de rykker ned vil der givetvis være åbnet op for andre interesserede klubber at hente ham permanent.